Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Project Manager ds. nieruchomości

Numer referencyjny: PMN/Adm
Lokalizacje:
Kraków
Doświadczenie:
Regular
Jeśli masz już doświadczenie w zarządzaniu projektami nieruchomościowymi i potrafisz biegle łączyć analitykę finansową z administracją dołącz do nas jako Project Manager ds. nieruchomości! Pełniąc rolę merytorycznego zaplecza dla Dyrektora Administracyjnego, będziesz integrować wiedzę z zakresu nieruchomości i zarządzania projektami, mając bezpośrednie przełożenie na efektywność wykorzystania majątku firmy.

Twoja rola będzie koncentrować się na finansowej optymalizacji: od przygotowania kosztorysów i estymacji budżetowych projektów modernizacyjnych i relokacyjnych, przez analizę rent-roll i optymalizację kosztów eksploatacyjnych, aż po wsparcie w kompletowaniu dokumentacji transakcyjnej. To idealna szansa dla osoby z talentem do analitycznego myślenia i biegłą znajomością języka angielskiego, która chce wdrażać ambitne strategie zarządzania wspierające transformację firmy.

Profil pracownika

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, finanse, gospodarka nieruchomościami, administracja)
  • Minimum 2-3 lata doświadczenia w pracy z projektami nieruchomościowymi (zarządzanie, wsparcie sprzedaży/wynajmu, administracja)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2/C1)
  • Biegła znajomość pakietu MS Office oraz Google Workspace
  • Znajomość AutoCAD będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z dużej ilości danych
  • Wysokie zdolności interpersonalne i umiejętność budowania relacji
  • Samodzielność i proaktywność

Twoje zadania

  • Monitoring postępów prac w projektach modernizacyjnych i remontowych
  • Tworzenie statusów projektowych, harmonogramów i raportów dla Dyrektora Administracyjnego oraz Zarządu
  • Wsparcie procesowe przy relokacjach pracowników na terenie kampusu i w oddziałach (planowanie logistyki, komunikacja z pracownikami, współpraca z IT)
  • Przygotowywanie szczegółowych kosztorysów i estymacji budżetowych projektów.
  • Analiza kosztów eksploatacyjnych nieruchomości (media, usługi, podatki) oraz identyfikacja obszarów do optymalizacji kosztowej
  • Prowadzenie rejestrów i analiz przychodów z najmu (rent-roll) oraz monitorowanie poziomu pustostanów
  • Przygotowywanie profesjonalnych prezentacji nieruchomości przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem
  • Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do procesów transakcyjnych (współpraca z działem prawnym i technicznym)
  • Wsparcie w kontakcie z agencjami nieruchomości i potencjalnymi kontrahentami
  • Realizacja bieżących zadań analitycznych, organizacyjnych i ad-hoc

Dla Ciebie

  • Hybrydowy rozwój kompetencji - możliwość łączenia wiedzy z zakresu nieruchomości, finansów i zarządzania projektami
  • Realny wpływ i ekspozycja na biznes - bliska współpraca z Dyrektorem Administracyjnym i Kadrą Zarządzającą
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
  • Po stacjonarnym okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej (3 dni pracy w biurze, 2 dni pracy zdalnej)
  • Komfort na co dzień - na terenie kampusu Comarch czekają: stołówka, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią oraz centrum medyczne iMed24
  • Możliwość udziału w wydarzeniach sportowych, spotkaniach integracyjnych i akcjach społecznych - bo wspólnie możemy więcej!
  • Miejsca parkingowe dostępne dla wszystkich oraz pełne zaplecze dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownia, stacja naprawcza)

Praca w IT w Krakowie