People Projects Coordinator and CPO Executive Assistant
Numer referencyjny: PCEA/P
Szukasz roli, w której zrealizujesz swoją pasję do HR, pochwalisz się umiejętnościami w zarządzaniu projektami, organizacji oraz podejściem zorientowanym na klientów?
Chief People Officer (CPO) oraz zespół People (HR) w Comarch poszukują utalentowanego Team Coordinatora, który wesprze nas w drodze transformacji biznesu i HR. Ta rola oferuje wyjątkową okazję do pracy w sercu naszej organizacji, prowadzenia kluczowych projektów i dbania o najwyższą jakość naszych działań operacyjnych. Zakres obowiązków obejmuje również bezpośrednie wsparcie dla naszej CPO (30% czasu).
Osoba na tym stanowisku będzie raportować bezpośrednio do CPO i pracować z kadrą kierowniczą wyższych szczebli.
Profil pracownika
- Poufność: umiejętność zachowania dyskrecji we wszystkich aspektach pracy
- Doświadczenie: minimum 3 lata na podobnym stanowisku
- Doskonała organizacja: wielozadaniowość, umiejętność priorytetyzacji i dbałość o szczegóły
- Proaktywność i rozwiązywanie problemów: postawa „can-do”, umiejętność przewidywania potrzeb, łączenia kropek i znajdowania rozwiązań. Pozytywne i otwarte na współpracę podejście
- Rezyliencja i asertywność: pewność w działaniu, stawianie czoła wyzwaniom i doprowadzanie zadań do końca
- Świetna komunikacja: doskonały networking i umiejętności interpersonalne
- Znajomość języków: biegły angielski i polski
- Wysokie kompetencje techniczne
- Entuzjazm i kreatywność w realizacji różnorodnych projektów
- Komunikacja i zaangażowanie: działanie jako ambasador zaangażowania, inspirowanie efektywnej komunikacji wewnętrznej
Twoje zadania
- Project Management: koordynacja projektów we współpracy z liderami teamu People lub HR Business Partnerami. W miarę rozwoju – możliwość partycypowania i samodzielnego prowadzenia projektów
- Executive & Team Support: w pełnym zakresie administracyjnym i logistycznym dla CHRO i liderów funkcji People (5 menedżerów)
- Manage the CPO calendar and mail: zarządzanie kalendarzem i korespondencją CPO, w tym obsługa spraw poufnych
- Travel & Expense Management: koordynacja podróży krajowych i międzynarodowych, w tym rezerwacja lotów i hoteli, oraz zarządzanie rozliczeniami wydatków przez system Concur (głównie dla CPO)
- Calendar & Meeting Coordination: koordynacja wielu kalendarzy, organizacja spotkań z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Event Planning & Execution: pełna logistyka wydarzeń, w tym cotygodniowych, comiesięcznych i kwartalnych spotkań zespołowych, rezerwację miejsca, catering, kontakt z agencjami, organizacja warsztatów, transferów i kontaktu z dostawcami
- Financial Administration: zapotrzebowania i składanie zamówień
- Data & Survey Handling: szerokie wykorzystanie Excela w przetwarzaniu dancych z wielu źródeł oraz przygotowaniu analiz i raportów
- Operational Support: obsługa zadań i potrzeb ad hoc, zarządzanie logistyką przyjmowania gości (hotele, organizacja na miejscu) oraz codzienne wsparcie (np. zamawianie jedzenia, zaopatrzenie)
Dla Ciebie
- Pakiet benefitów, w tym karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dostęp do obiektów sportowych na terenie kampusu
- Przyjazna i dynamiczna atmosfera pracy w zróżnicowanym środowisku
- Możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w ambitnych projektach
- Wiele możliwości rozwoju – zarówno między działami, jak i w ramach funkcji
- Po stacjonarnym okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej (3-4 dni biuro, 1-2 dni praca zdalna)