Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Młodszy specjalista ds. wsparcia IT z językiem francuskim

Numer referencyjny: SW/U
Lokalizacje:
Kraków
Doświadczenie:
Junior

W zespole Service Desk codziennie jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami - obsługujemy zgłoszenia mailowe i telefoniczne, zapewniając najwyższą jakość obsługi naszych systemów. To praca wymagająca nie tylko zaangażowania, ale umiejętności szybkiego reagowania i rozwiązywania problemów. Współpracujemy z działami IT, wspieramy użytkowników w korzystaniu z naszych rozwiązań, jednocześnie dbamy o aktualizowanie wiedzy o naszych produktach. Jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, swobodnie komunikujesz się w językach obcych i chcesz rozwijać się w międzynarodowej firmie, zdobywając cenne doświadczenie w branży IT – aplikuj!

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub chęć jego zdobycia
  • Dobra znajomość języka francuskiego (minimum B2)
  • Mile widziana znajomość innych języków obcych: angielskiego, włoskiego, niemieckiego, rumuńskiego
  • Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin
  • Znajomość obsługi komputera (MS Office, Internet, e-mail, mile widziana praca w systemie obsługi zgłoszeń)
  • Komunikatywność, łatwość formułowania myśli oraz dobra dykcja

TWOJE ZADANIA

  • Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów polskich i zagranicznych (obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych)
  • Bieżąca pomoc i szkolenia w zakresie obsługi aplikacji Comarch EDI i ECM
  • Praca hybrydowa, w trybie zmianowym w godz. 7:00-20:00
  • Udział w podłączeniach firm do platformy Comarch EDI


DLA CIEBIE

  • Udział w realizacji międzynarodowych projektów dla firm z branży Retail / FMCG / Logistyka / Motoryzacja zgodnie z międzynarodowymi standardami
  • Profesjonalny rozwój zawodowy - możliwość ścieżki kariery na stanowiskach eksperckich technicznych i biznesowych
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, a nawet stołówka
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny

Praca w IT w Krakowie

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego