Powrót do listy

Konsultant Service Desk z językiem niderlandzkim/rumuńskim

Numer referencyjny: SDNR/U
Kraków

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • znajomość języka niderlandzkie lub rumuńskiego
  • mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi klienta
  • znajomość obsługi komputera w stopniu dobrym (MS Office, Internet, E-mail)
  • samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
  • skrupulatność
  • komunikatywność oraz dobra dykcja



Zakres obowiązków będzie obejmował:

  • wsparcie techniczne i merytoryczne klientów polskich i zagranicznych (obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych)
  • udział w podłączeniach firm do systemu EDI
  • bieżąca pomoc i szkolenia w zakresie obsługi aplikacji Comarch EDI


Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w spółce z polskim kapitałem w oparciu o umowę o pracę
  • prywatna opieka medyczna
  • darmowy dostęp do kompleksu rekreacyjnego (basen, siłownia, sauna)
  • udział w realizacji międzynarodowych projektów dla firm z branży Retail / FMCG / Logistyka / Motoryzacja zgodnie z międzynarodowymi standardami
  • współudział w tworzeniu nowoczesnych technologii IT do optymalizacji łańcucha dostaw
  • atrakcyjną ścieżkę rozwoju zawodowego oraz udział w programie szkoleń

 

Aplikuj

Korzystasz z wersji mobilnej?
Zostaw nam swojego maila, klikając w przycisk poniżej – wyślemy Ci przypomnienie o tej ofercie.

Jestem zainteresowany
×

KONSULTANT SERVICE DESK Z JęZYKIEM NIDERLANDZKIM/RUMUńSKIM

Zostaw swój e-mail.

Wyślemy Ci przypomnienie o tej ofercie.

*
email success icon

Przepraszamy wystąpił błąd

Powrót do strony głównej