Konsultant ds. wsparcia technicznego
Numer referencyjny: KWS/ERP
Centrum Szkoleniowe Comarch organizuje specjalistyczne szkolenia i konsultacje informatyczne na różnym poziomie zaawansowania obejmujące szeroką tematykę informatyczną. Dołącz do naszego zespołu w Krakowie jako Konsultant ds. wsparcia technicznego.
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Umiejętność instalowania systemów operacyjnych i oprogramowania biurowego
- Znajomość zagadnień wirtualizacji
- Dobra samoorganizacja pracy i samodzielność w działaniu
- Koncentracja na celu
- Umiejętność współpracy w rozproszonym zespole
- Komunikatywność
TWOJE ZADANIA
- Przygotowanie zaplecza technicznego szkoleń (komputery, laptopy)
- Dbanie o stan techniczny sprzętu i jego rozwój
- Analiza wymagań technicznych dla projektów szkoleniowych
- Koordynacja logistyki sprzętu
- Bieżące wsparcie techniczne dla trenerów
DLA CIEBIE
- Elastyczny czas pracy - możliwość pracy wieczorami i w weekendy
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
- Zatrudnienie w oparciu o umowe zlecenie
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
- Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking