Szukaj ofert

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Konsultant ds. wsparcia technicznego

Kraków
Numer referencyjny: KWS/ERP

Centrum Szkoleniowe Comarch organizuje specjalistyczne szkolenia i konsultacje informatyczne na różnym poziomie zaawansowania obejmujące szeroką tematykę informatyczną. Dołącz do naszego zespołu w Krakowie jako Konsultant ds. wsparcia technicznego.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • Umiejętność instalowania systemów operacyjnych i oprogramowania biurowego
  • Znajomość zagadnień wirtualizacji
  • Dobra samoorganizacja pracy i samodzielność w działaniu
  • Koncentracja na celu
  • Umiejętność współpracy w rozproszonym zespole
  • Komunikatywność

TWOJE ZADANIA

  • Przygotowanie zaplecza technicznego szkoleń (komputery, laptopy)
  • Dbanie o stan techniczny sprzętu i jego rozwój
  • Analiza wymagań technicznych dla projektów szkoleniowych
  • Koordynacja logistyki sprzętu
  • Bieżące wsparcie techniczne dla trenerów

DLA CIEBIE

  • Elastyczny czas pracy - możliwość pracy wieczorami i w weekendy
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Zatrudnienie w oparciu o umowe zlecenie
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking

#comarch