Konsultant ds. rozwiązań biznesowych pre‑sales (Telekomunikacja)
Numer referencyjny: KRB/T
Lokalizacje:
Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław
Do aplikacji na stanowisko konsultanta zapraszamy osoby z doświadczeniem w obszarze pre-sales, czyli technicznym wsparciu sprzedaży - naszą rolą jest łączenie technologii informatycznych, telekomunikacyjnych i świata biznesu.
Na stanowisku konsultanta będziesz współpracować z ludźmi z różnych kultur i reprezentować firmę na arenie międzynarodowej. Pracując w naszym zespole wykorzystasz swoje umiejętności i talenty, będziesz również wspierany przez silną sieć współpracowników z działów konsultingu, dostaw i zarządzania produktem – wspólnie będziemy kształtować przyszłość Comarch w regionie Europy Zachodniej. Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu produktem oraz wdrożeniami w obszarze BSS również chętnie porozmawiamy!
W Comarch tworzymy oprogramowanie dla największych i najbardziej innowacyjnych telekomów na świecie. Jesteśmy w Vodafone, Orange, British Telecom, KPN, LGU+ (Korea Płd.), SCSK (Japonia) i Viasat (USA). Dostarczamy rozwiązania do zarządzania milionami klientów, generacji faktur, zarządzania złożonymi sieciami telekomunikacyjnymi, systemy monitorowania jakości usług, rozwiązania IoT (Internetu Rzeczy). Wszystko w najnowszej technologii.
Profil pracownika
- Wykształcenie wyższe (preferowane informatyczne, telekomunikacyjne bądź ekonomiczne)
- Znajomość zagadnień oraz doświadczenie z obszaru telekomunikacji
- Doświadczenie w consultingu IT lub w innych rolach wymagających współpracy z klientem (sprzedaż, analiza biznesowa lub zarządzaniem produktem)
- Znajomość języka angielskiego, z uwagi na codzienny, bezpośredni kontakt z klientami z całego świata oraz przygotowywanie specjalistycznych opracowań analitycznych
- Komunikatywność i umiejętność prezentowania rozwiązań IT w sposób zrozumiały, a także angażujący odbiorców i odnoszący się bezpośrednio do biznesu klienta
- Analityczne myślenie i umiejętność wyciągania logicznych wniosków
- Wiedza na temat trendów technologicznych w branży telco
- Gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych
- Znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem
Twoje zadania
- Analiza potrzeb biznesowych klienta (presales) i oferowanie odpowiednich rozwiązań z oferty produktów Comarch w obszarach BSS (obsługa klienta, wycena i fakturowanie usług)
- Techniczne i merytoryczne wsparcie działu sprzedaży poprzez przygotowywanie ofert/odpowiedzi RFI&RFP/materiałów dla klientów i współpraca z innymi działami w ramach globalnej struktury Comarch (sprzedaż, R&D, wdrożenia, support itp.)
- Planowanie, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji produktów dla użytkowników biznesowych oraz kadry zarządzającej klientów
- Merytoryczne wsparcie negocjacji handlowych w obszarze rozwiązań IT dotyczących elektronicznej wymiany dokumentów
- Udział w tworzeniu materiałów marketingowych oraz uczestnictwo w konferencjach i targach branżowych (również w roli prelegenta)
- Spotkania biznesowe z klientami w modelu on-line i on-site
- Analiza rynku pod kątem dostępnych rozwiązań aplikacyjnych i trendów technologicznych
Dla Ciebie
- Profesjonalny rozwój zawodowy - szkolenia, które pozwolą Ci poznać produkty Comarch, nasze procesy wewnętrzne oraz przygotują do roli technicznego konsultanta biznesowego w zakresie Twojej specjalizacji
- Szerokie możliwości networkingu (spotkania, konferencje) i budowania marki osobistej (również w regionie Europy Zachodniej)
- Udział w dużych, międzynarodowych projektach rozpoznawalnych na rynku
- Realny wpływ na prowadzone projekty i wytwarzane produkty, coraz mocniej kształtujące otaczającą nas rzeczywistość
- Elastyczne godziny pracy
- Praca w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny