Konsultant ds. obsługi klienta z językiem francuskim (Service Desk EDI)
Numer referencyjny: KDOKF/U
Do Twoich zadań na stanowisku konsultanta ds. obsługi klienta będzie należeć wsparcie techniczne i merytoryczne, obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych, a także czynne uczestnictwo w procesie wdrażania naszych systemów. Poszukujemy osób komunikatywnych z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego oraz języka francuskiego.
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe (min. licencjat lub inżynier, ew. ostatnie lata studiów)
- Znajomość języka francuskiego w stopniu zaawansowanym (min. B2)
- Język angielski na poziomie co najmniej B2
- Umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym (MS Office, Internet, e-mail)
- Komunikatywność oraz dobra dykcja
- Sumienność, skrupulatność i odpowiedzialność
- Umiejętność pracy w zespole
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub chęć jego zdobycia
TWOJE ZADANIA- Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów polskich i zagranicznych
- Komunikacja mailowa i telefoniczna
- Udział w procesie podłączeń firm do platformy Comarch EDI (koordynacja poszczególnych podłączeń, wsparcie)
- Bieżąca pomoc i szkolenia klientów w zakresie obsługi aplikacji Comarch EDI
- Identyfikacja i rejestracja zgłoszeń w systemach zgłoszeniowych (kategoryzacja, wstępna analiza i realizacja określonej części zgłoszeń zgodnie z wytycznymi)
- Zarządzanie zgłoszeniami oraz incydentami zgodnie ze światowymi standardami IT
- Aktywna współpraca z pracownikami innych działów
DLA CIEBIE- Stabilne zatrudnienie w spółce z polskim kapitałem w oparciu o umowę o pracę
- Udział w realizacji międzynarodowych projektów dla firm z branży Retail / FMCG / Logistyka / Motoryzacja zgodnie z międzynarodowymi standardami
- Współudział w tworzeniu nowoczesnych technologii IT do optymalizacji łańcucha dostaw
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
- Bezpośrednio na naszym kampusie: na centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka