Konsultant asysty technicznej (wszystko.pl)
Numer referencyjny: KAT/E
Nie boisz się wyzwań? Interesuje cię świat e-commerce? Jeżeli tak, to szukamy właśnie Ciebie! Aktualnie do zespołu wszystko.pl, poszukujemy osób do obsługi klienta na naszej platformie wszystko.pl. Jeżeli interesujesz się branżą e-commerce i jesteś osobą komunikatywną, to praca czeka właśnie na Ciebie. A jeśli do tego wszystkiego kupujesz więcej online niż offline, to znaczy, że jesteśmy po tej samej stronie mocy.
Nie czekaj, aplikuj już dziś!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne lub handlowe)
- Doświadczenie w pracy z klientem
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność:
- analitycznego myślenia
- nawiązywania kontaktów, budowania długotrwałej relacji z Klientem
- Systematyczność w działaniu
- Zaangażowanie i wysoka kultura osobista
TWOJE ZADANIA
- Konsultacje merytoryczne i techniczne dla klientów
- Bieżąca pomoc dla naszych klientów
- Szkolenia w zakresie obsługi systemu
- Nadzór nad realizacją zgłoszeń błędów i zmian
- Współpraca z innymi działami firmy
- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
- Wsparcie zespołu konsultingowego w rozwijaniu platformy
- Ustalanie oczekiwań i wymagań klienta odnośnie rozwijanych produktów
DLA CIEBIE
- Praca w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia (60% stacjonarnie, 40% zdalnie)
- Elastyczne godziny pracy
- Brak dress code’u
- Kameralne pokoje, aneksy kuchenne z kawą i herbatą
- Szansa nauki od najlepszych - w Comarch pracuje wielu specjalistów
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Udział w imprezach integracyjnych i wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności