Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.
Oferta promowana

Konsultant asysty technicznej – sektor Usługi

Numer referencyjny: KAT/U
Lokalizacje:
Kraków
Doświadczenie:
Junior, Regular

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko konsultanta asysty technicznej. Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu podstaw działania systemów klient-serwer, znasz podstawy działania sieci komputerowych i umiesz pracować w konsoli systemu Linux, to koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą.

Jako konsultant asysty technicznej będziesz świadczyć pracę w zespole tzw. pierwszej linii wsparcia (Service Desk), monitorować infrastrukturę sieciową oraz aplikacje i serwery.  W zakresie Twoich obowiązków będzie obsługa zgłoszeń, reakcja serwisowa zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi oraz kontakt z innymi inżynierami Comarch, partnerami technicznymi, podwykonawcami, operatorami telekomunikacyjnymi oraz klientami.

Jeśli zależy Ci na rozwoju osobistym i pogłębieniu kompetencji – to aplikuj już dziś!

Chcesz dowiedzieć się więcej o pracy konsultanta? Przeczytaj artykuł na naszym blogu i poznaj tematy poruszane na rozmowie kwalifikacyjnej na to stanowisko tutaj.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe (mile widziani studenci ostatnich lat)
  • Swobodna komunikacja w języku angielskim (min. B2)
  • Znajomość podstawowych zagadnień związanych z budową sieci LAN/WAN
  • Rozumienie podstaw działania:
    • relacyjnych baz danych
    • usług WWW (Apache, Tomcat, architektura klient-serwer itp.)
  • Umiejętność pracy w środowisku Linux, w wierszu poleceń
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • Zdolności analityczne
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Profesjonalne podejście do obowiązków – odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, zachowywanie ustalonych standardów jakości, proaktywność
  • Dodatkowymi atutami będą:
    • znajomość podstaw bezpieczeństwa w IT (prewencja, detekcja, rodzaje zagrożeń i ich skutki)
    • umiejętność tworzenia skryptów automatyzujących pracę (np. w Bash, Perl, Python itp.)

TWOJE ZADANIA

  • Kontakty z klientami, operatorami, dostawcami i inżynierami na pierwszej linii wsparcia
  • Monitorowanie infrastruktury sieciowej oraz serwerowej
  • Analiza alertów, rejestracja zgłoszeń
  • Obsługa incydentów i zgłoszeń
  • Reakcja na notyfikacje mailowe, diagnostyka i restart procesów
  • Praca zgodnie z wytycznymi z instrukcji operacyjnych

DLA CIEBIE

  • Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz wiele ścieżek rozwoju zawodowego
  • Kontakt z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT oraz współpraca z doświadczonymi specjalistami
  • Długofalowa współpraca i atrakcyjne warunki finansowe dopasowane do doświadczenia oraz umiejętności
  • Praca w systemie hybrydowym
  • Elastyczne godziny pracy
  • Brak dress code'u
  • Praca w młodym, a zarazem doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka

Praca w IT w Krakowie