Szukaj ofert

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Kierownik zespołu obsługi klienta i sprzedaży

Kraków| Katowice
Numer referencyjny: KZBOKS/F

Finance Connect  to innowacyjna firma technologiczna należąca do Grupy Kapitałowej Comarch łącząca dostawców usług finansowych z użytkownikami systemów ERP oraz platform e-commerce. Naszą misją jest upraszczanie procesów w przedsiębiorstwach poprzez automatyzację obsługi finansów.

Obecnie poszukujemy kierownika do nowo powstającego telefonicznego biura obsługi klienta i sprzedaży. Do Twoich obowiązków będzie należeć organizacja i zarządzanie małym, kilkuosobowym zespołem sprzedaży i obsługi klienta,
szkolenie pracowników w zakresie wysokiej jakości obsługi oraz współpraca z działem marketingu. Brzmi interesująco ? Nie czekaj, aplikuj już dziś!

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu procesem sprzedaży lub obsługi klienta
  • Doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży B2B
  • Dokładność, komunikatywność, umiejętność budowania relacji, asertywność
  • Dobra znajomość j. angielskiego

TWOJE ZADANIA

  • Organizacja nowo powstającego centrum sprzedaży i obsługi klienta
  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem konsultantów
  • Szkolenie i rozwój pracowników w zakresie wysokiej jakości obsługi klienta i sprzedaży
  • Tworzenie kampanii sprzedażowych we współpracy z marketingiem
  • Współudział w tworzeniu budżetu, definiowanie miesięcznych celów dla zespołu
  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu realizacji założonych celów

DLA CIEBIE

  • Możliwość budowy działu sprzedaży w nowej spółce Comarch
  • Sprzedaż do istniejącej bazy klientów, użytkowników systemów Comarch ERP
  • Możliwości grupy kapitałowej Comarch i dynamikę działania startupu
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia

#comarch