Kierownik zespołu obsługi klienta i sprzedaży
Numer referencyjny: KZBOKS/F
Lokalizacje:
Kraków, Katowice
Finance Connect to innowacyjna firma technologiczna należąca do Grupy Kapitałowej Comarch łącząca dostawców usług finansowych z użytkownikami systemów ERP oraz platform e-commerce. Naszą misją jest upraszczanie procesów w przedsiębiorstwach poprzez automatyzację obsługi finansów.
Obecnie poszukujemy kierownika do nowo powstającego telefonicznego biura obsługi klienta i sprzedaży. Do Twoich obowiązków będzie należeć organizacja i zarządzanie małym, kilkuosobowym zespołem sprzedaży i obsługi klienta,
szkolenie pracowników w zakresie wysokiej jakości obsługi oraz współpraca z działem marketingu. Brzmi interesująco ? Nie czekaj, aplikuj już dziś!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu procesem sprzedaży lub obsługi klienta
- Doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży B2B
- Dokładność, komunikatywność, umiejętność budowania relacji, asertywność
- Dobra znajomość j. angielskiego
TWOJE ZADANIA
- Organizacja nowo powstającego centrum sprzedaży i obsługi klienta
- Zarządzanie kilkuosobowym zespołem konsultantów
- Szkolenie i rozwój pracowników w zakresie wysokiej jakości obsługi klienta i sprzedaży
- Tworzenie kampanii sprzedażowych we współpracy z marketingiem
- Współudział w tworzeniu budżetu, definiowanie miesięcznych celów dla zespołu
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu realizacji założonych celów
DLA CIEBIE
- Możliwość budowy działu sprzedaży w nowej spółce Comarch
- Sprzedaż do istniejącej bazy klientów, użytkowników systemów Comarch ERP
- Możliwości grupy kapitałowej Comarch i dynamikę działania startupu
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia