Kierownik Procesu
Numer referencyjny: SD/U
Dołącz do nas jako Kierownik Procesu! Będziesz zarządzać 20-osobowym zespołem inżynierów oraz dwoma zespołami ServiceDesk, podejmować decyzje operacyjne służące realizacji celów strategicznych, obsługiwać zgłoszenia serwisowe, podejmować działania naprawcze i rozwiązywać złożone problemy. Twoim zadaniem będzie także utrzymywanie profesjonalnej komunikacji z klientami.
Jeśli potrafisz zarządzać zespołem, zadaniami i terminami, myśleć analitycznie, budować dobre relacje ze współpracownikami i klientami oraz chcesz rozwijać swoje kompetencje menadżerskie, to czekamy właśnie na Ciebie.
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu ekonomicznym lub informatycznym
- Doświadczenie w projektach/usługach związanych z infrastrukturą IT lub produkcją/utrzymaniem oprogramowania
- Dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację z międzynarodowym klientem
- Profesjonalne podejście do obowiązków
- Odpowiedzialność, rzetelność oraz terminowość
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
- Zdolności organizacji czasu pracy, nadawania priorytetów zadaniom, podejmowania decyzji
MILE WIDZIANE
- Znajomość podstawowych zagadnień związanych z budową i działaniem sieci komputerowych
- Umiejętność pracy w środowisku Linux z poziomu konsoli poleceń (podstawy)
TWOJE ZADANIA
- Organizowanie pracy zespołów Service Desk i kontrolowanie poprawności wykonania zadań
- Dbanie o przestrzeganie standardów obsługi klienta
- Zwiększanie i kontrolowanie efektywności zespołu Service Desk
- Aktywny udział w procesie związanym z obsługą eskalacji w zakresie analizy przypadku, obsługi komunikacji z klientem i inicjowania działań korygujących
- Identyfikacja rozwiązań wymagających wdrożenia lub działań korygujących oraz ich inicjowanie w zakresie uzgodnionym z przełożonym
- Wyznaczanie i monitorowanie osiągania założonych współczynników jakościowych
- Motywowanie i szkolenie zespołu specjalistów Service Desk
- Wdrażanie nowych pracowników (realizacja procedury onboardingowej i szkolenia stanowiskowe)
- Nadzór nad zadaniami i terminami, aby doprowadzić je do pomyślnego zakończenia.
- Wdrażanie i nadzór nad usprawnieniami lub zmianami
- Nadzorowanie systemów informacji wewnętrznej
DLA CIEBIE
- Indywidualny plan szkoleń i dopasowane ścieżki rozwoju zawodowego
- Model pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
- Współpraca z różnymi zespołami kompetencyjnymi i doświadczonymi specjalistami, która pozwoli Ci na poznanie nowych technologii i poszerzenie wiedzy w obszarze IT
- Długofalowa współpraca i atrakcyjne warunki finansowe dopasowane do doświadczenia oraz umiejętności
- Praca w młodym, a zarazem doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking