Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Kierownik ds. kluczowych klientów

Numer referencyjny: KKK/U
Lokalizacje:
Warszawa
Doświadczenie:
Regular

Na stanowisko Kierownika ds. kluczowych klientów szukamy osoby z doświadczeniem w obszarze B2B, dynamicznej i zdeterminowanej do osiągania wyników, która potrafi podejmować inicjatywy i razem z nami tworzyć nowe możliwości biznesowe.

Jeśli masz doświadczenie w obszarze sprzedaży rozwiązań IT, a Twoją pasją jest budowanie trwałych relacji biznesowych, głębokie zrozumienie potrzeb klienta i efektywne zarządzanie cyklem sprzedaży w środowisku technologicznym – Comarch to najlepsze miejsce dla Ciebie!

Profil pracownika

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT (na stanowisku Business Development Manager, Specjalista ds. sprzedaży i podobnym w obszarze IT lub usług informatycznych)
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży rozwiązań E-Invoicing/EDI
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - minimum C1
  • Mile widziana znajomość języka niemieckiego
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, analizowania wymagań i potrzeb klienta
  • Doskonałe zdolności organizacyjne i interpersonalne, talent do budowania relacji z klientami
  • Systematyczność i ukierunkowanie na cel
  • Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych

Twoje zadania

  • Aktywne poszukiwanie klientów pod kątem sprzedaży produktów oraz usług informatycznych z portfolio firmy
  • Budowanie długofalowej współpracy z klientami
  • Różnorodne działania sprzedażowe: budowanie relacji z klientami oraz identyfikacja oczekiwań i ich potrzeb w zakresie usług IT, prezentacja propozycji rozwiązań biznesowych, obecność na targach i konferencjach
  • Analizowanie rynku, trendów i potencjalnych szans sprzedażowych

Dla Ciebie

  • Praca w zespole doświadczonych specjalistów ds. sprzedaży w międzynarodowym środowisku, w jednej z największych spółek informatycznych w Polsce
  • Profesjonalny rozwój zawodowy - szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, które pozwolą Ci poznać produkty Comarch, nasze procesy wewnętrzne oraz przygotują do roli globalnego konsultanta biznesowego
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Współpraca z różnymi zespołami kompetencyjnymi, która pozwoli Ci na poznanie nowych technologii i poszerzenie wiedzy w obszarze IT
  • Szerokie możliwości networkingu (spotkania, konferencje) i budowania marki osobistej
  • Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia 2 dni pracy zdalnej, 3 dni z biura)
  • Elastyczne godziny pracy

Praca w IT w Warszawie

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego