Kierownik ds. kluczowych klientów
Numer referencyjny: KKK/U
Na stanowisko Kierownika ds. kluczowych klientów szukamy osoby z doświadczeniem w obszarze B2B, dynamicznej i zdeterminowanej do osiągania wyników, która potrafi podejmować inicjatywy i razem z nami tworzyć nowe możliwości biznesowe.
Jeśli masz doświadczenie w obszarze sprzedaży rozwiązań IT, a Twoją pasją jest budowanie trwałych relacji biznesowych, głębokie zrozumienie potrzeb klienta i efektywne zarządzanie cyklem sprzedaży w środowisku technologicznym – Comarch to najlepsze miejsce dla Ciebie!
Profil pracownika
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT (na stanowisku Business Development Manager, Specjalista ds. sprzedaży i podobnym w obszarze IT lub usług informatycznych)
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży rozwiązań E-Invoicing/EDI
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - minimum C1
- Mile widziana znajomość języka niemieckiego
- Wysokie umiejętności komunikacyjne, analizowania wymagań i potrzeb klienta
- Doskonałe zdolności organizacyjne i interpersonalne, talent do budowania relacji z klientami
- Systematyczność i ukierunkowanie na cel
- Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych
Twoje zadania
- Aktywne poszukiwanie klientów pod kątem sprzedaży produktów oraz usług informatycznych z portfolio firmy
- Budowanie długofalowej współpracy z klientami
- Różnorodne działania sprzedażowe: budowanie relacji z klientami oraz identyfikacja oczekiwań i ich potrzeb w zakresie usług IT, prezentacja propozycji rozwiązań biznesowych, obecność na targach i konferencjach
- Analizowanie rynku, trendów i potencjalnych szans sprzedażowych
Dla Ciebie
- Praca w zespole doświadczonych specjalistów ds. sprzedaży w międzynarodowym środowisku, w jednej z największych spółek informatycznych w Polsce
- Profesjonalny rozwój zawodowy - szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, które pozwolą Ci poznać produkty Comarch, nasze procesy wewnętrzne oraz przygotują do roli globalnego konsultanta biznesowego
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Współpraca z różnymi zespołami kompetencyjnymi, która pozwoli Ci na poznanie nowych technologii i poszerzenie wiedzy w obszarze IT
- Szerokie możliwości networkingu (spotkania, konferencje) i budowania marki osobistej
- Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia 2 dni pracy zdalnej, 3 dni z biura)
- Elastyczne godziny pracy