Inżynier systemowy (Finance / Service Desk)
Numer referencyjny: IS/F
Lokalizacje:
Kraków, Gdańsk, Poznań, Warszawa, Kielce
Pracujemy z systemami bankowości elektronicznej naszego autorstwa. Nasz zespół jako 1 i 2 linia wsparcia zapewnia obsługę klienta w Polsce, ale także za granicą. Do naszych obowiązków należy m.in. wsparcie merytoryczne klienta, diagnoza oraz rozwiązywanie problemów. Zainteresowany? Nie czekaj, aplikuj już dziś!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne lub pokrewne
- Wiedza z zakresu: SQL, PL/SQL, systemów Linux (tryb tekstowy, pisanie skryptów, zarządzanie systemem) na poziomie użytkownika
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Komunikatywność oraz wysokie zdolności interpersonalne
- Profesjonalne podejście do obowiązków - dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość
- Wysoka kultura osobista
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym
- Mile widziane:
- znajomość systemu AIX
- serwerów aplikacyjnych (WebLogic, Jboss, WebSphere, Apache, Tomcat)
TWOJE ZADANIA
- Aktywny udział w rozwiązywaniu problemów systemowych
- Analiza procedur PL/SQL
- Tworzenie zapytań SQL
- Diagnozowanie problemów na serwerach, tworzenie i wdrażanie zabezpieczeń
- Współpraca z zespołami programistów, dostarczanie potrzebnych danych
- Obsługa klienta również w języku angielskim
- Sporządzanie dokumentacji, analiz, raportów
DLA CIEBIE
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności (np. Mundial Comarch, Comarch ONrun/ONbike)
- Kameralne pokoje, brak gorących biurek (znajdziesz miejsce na paprotkę czy swój ulubiony kubek)