Inżynier I linii wsparcia
Numer referencyjny: IWS/U
Praca w środowisku linux + praca z ludźmi to dla Ciebie wyzwanie? Potrafisz sprawnie reagować na nietypowe sytuacje? Do tego lubisz wyzwania? Jeżeli wszędzie odpowiedź brzmi tak, to nie czekaj! Zapoznaj się z naszą ofertą!
Poszukujemy osób, które zapewnią ciągłość działań w naszej firmie oraz będą obsługiwać zgłoszenia klientów. Dobrze posługujesz się językiem angielskim?
Zainteresowany naszą ofertą? Nie czekaj! Aplikuj teraz!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Umiejętność budowy i naprawy komputerów klasy PC oraz laptopów
- Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows (Windows XP, Vista, 7, 8) oraz Windows Server oraz Active Directory
- Podstawowa znajomość tworzenia skryptów w środowisku Windows/Linux
- Mile widziana znajomość środowiska Linux
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Dobra organizacja pracy
- Wysoka kultura osobista
- Komunikatywność
TWOJE ZADANIA
- Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zgłoszeń serwisowych
- Wsparcie techniczne klienta
- Wykonywanie prac serwisowych, instalacyjnych oraz konfiguracyjnych
- Naprawa sprzętu komputerowego
DLA CIEBIE
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza),
a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking - Bezpośrednio na naszym kampusie: na centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
- Kameralne pokoje, brak gorących biurek (znajdziesz miejsce na paprotkę czy swój ulubiony kubek)
- Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin, a także wejściówki na lodowisko