Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Analityk danych marketingowych

Numer referencyjny: ADM/E
Lokalizacje:
Kraków
Doświadczenie:
Regular
Do zespołu Comarch ERP poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko analityka, która pomoże nam w planowaniu i rozliczaniu działań marketingowych i sprzedażowych w oparciu o zbierane dane z systemów reklamowych, analitycznych, CRM i BI.
Jeśli chcesz rozwijać się w dynamicznym zespole marketingu i branży IT – dołącz do nas!

PROFIL PRACOWNIKA

  • Umiejętności analityczne: zbierania i analizowania danych, identyfikowania trendów i wyciągania wniosków
  • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Excel) 
  • Znajomość i doświadczenie w:
    • mierzeniu efektywności kampanii reklamowych (Google Ads, Meta, LinkedIn, TikTok) i emailingowych
    • praktycznym wykorzystaniu narzędzi analitycznych ilościowych i jakościowych takich jak GA4, Mautic, HotJar, HubSpot, Looker, GTM, Power BI 
  • Chęć uczenia się i otwartość na nowe narzędzia oraz rozwiązania
  • Umiejętności komunikacyjne
  • Dobra organizacja pracy własnej, umiejętności priorytetyzowania zadań
  • Znajomości angielskiego na poziomie min. C1

TWOJE ZADANIA

  • Zbieranie i interpretacja danych dotyczących działań marketingowo-sprzedażowych
  • Dbałość o jakość oraz integralność danych
  • Tworzenie raportów i rekomendacji na podstawie analizy danych w celu poprawy efektywności kampanii i optymalizacji budżetu reklamowego
  • Opracowywanie raportów dla działu marketingu, proponowanie usprawnień 
  • Przygotowywanie wizualizacji danych i raportów w formie excel i prezentacji
  • Tworzenie dashboardów analitycznych w dostępnych narzędziach
  • Wsparcie działu marketingu w planowaniu kampanii reklamowych w Internecie na podstawie analizy danych
  • Automatyzacja procesu raportowania za pomocą narzędzi analitycznych i platform BI (Business Intelligence)
  • Bieżąca współpraca z osobami z zespołu marketingu w celu zrozumienia ich potrzeb i dostarczania danych wspierających podejmowanie decyzji

DLA CIEBIE

  • Różnorodne projekty marketingowe
  • Wyzwania i rozwój zawodowy w obszarze badań i analiz marketingowych
  • Szereg intensywnych szkoleń produktowych
  • Stabilne zatrudnienie
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, a także stołówka
  • Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
  • Elastyczne godziny pracy
  • Brak dress code’u
  • Kameralne pokoje, aneksy kuchenne z kawą i herbatą
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking

Rozwijaj się w Comarch

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego