Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Analityk danych internetowych (wszystko.pl)

Numer referencyjny: ADI/E
Lokalizacje:
Kraków, Warszawa, Wrocław

Tworzymy nowoczesną platformę sprzedażową, dedykowaną wszystkim sprzedawcom w Polsce. Nasza platforma e-commerce wszystko.pl będzie dawała możliwość sprzedaży produktów, każdemu, kto ma zarejestrowaną działalność gospodarczą. Podążając za najnowszymi trendami w e-handlu i wykorzystując doświadczenie technologiczne spółki Comarch - lidera branży informatycznej w Polsce, budujemy portal, który połączy sprzedawców z klientami. Na naszej nowej platformie zakupowej, użytkownicy będą mogli kupić produkty we wszystkich kategoriach, a właściciele biznesów online będą je sprzedawać bez ponoszenia dodatkowych kosztów (0% prowizji od sprzedaży). Nie czekaj, sprawdź ofertę i aplikuj!

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość:
    • Google Analytics (GA4)
    • Looker Studio (wcześniej Google Data Studio)
    • Google Tag Manager
    • MS Excel
  • Umiejętność:
    • działania na dużych zbiorach danych (obsługa Big Query bądź innego narzędzia, znajomość SQL)
    • wyciągania wniosków i dawania insightów
    • posługiwania się metodami statystycznymi oraz zwięzłej prezentacji wniosków i wyników analiz
    • tworzenia raportów, analiz, prezentacji
  • Znajomość zagadnień z obszaru E-commerce, marketingu internetowego (SEO, SEM, trackowanie użytkowników, marketing automation, UX/CX, itp.)
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Mile widziana - znajomość narzędzi powerBI/Tableau

TWOJE ZADANIA

  • Implementacja niezbędnych elementów i narzędzi (określanie celów, wdrożenie, konfiguracja, audyt) i koordynacja analityki prowadzonych działań digital marketing i e-commerce
  • Analiza konwersji na stronie i rekomendacje rozwiązań poprawiających konwersję
  • Prowadzanie bieżących analiz na podstawie zebranych danych
  • Ewaluacja działań digital marketingowych i e-commerce
  • Monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji
  • Rekomendacja rozwiązań biznesowych na podstawie analizy danych
  • Analiza wyników w Google Analytics oraz wewnętrznych systemach biznesowych, tworzenie raportów
  • Udział w przygotowaniu strategii i realizacji działań marketingu internetowego zwiększających sprzedaż na marketplace
  • Analiza ruchu i zachowania użytkowników oraz monitoring efektywności działań marketingowych
  • Przygotowywanie raportów i wizualizacja danych, generowanie danych i baz z systemów analitycznych
  • Wsparcie, utrzymanie i rozwój rozwiązań oraz narzędzi w obszarze analityki internetowej
  • Wyciąganie wniosków na podstawie danych i przygotowanie rekomendacji

DLA CIEBIE

  • Praca w trybie hybrydowym (po okresie wdrożenia)
  • Elastyczne godziny pracy
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji, dostosowany do Twoich potrzeb
  • Inspirujące zadania w ramach współpracy z doświadczonym zespołem programistycznym

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego