Analityk danych internetowych (wszystko.pl)
Numer referencyjny: ADI/E
Lokalizacje:
Kraków, Warszawa, Wrocław
Tworzymy nowoczesną platformę sprzedażową, dedykowaną wszystkim sprzedawcom w Polsce. Nasza platforma e-commerce wszystko.pl będzie dawała możliwość sprzedaży produktów, każdemu, kto ma zarejestrowaną działalność gospodarczą. Podążając za najnowszymi trendami w e-handlu i wykorzystując doświadczenie technologiczne spółki Comarch - lidera branży informatycznej w Polsce, budujemy portal, który połączy sprzedawców z klientami. Na naszej nowej platformie zakupowej, użytkownicy będą mogli kupić produkty we wszystkich kategoriach, a właściciele biznesów online będą je sprzedawać bez ponoszenia dodatkowych kosztów (0% prowizji od sprzedaży). Nie czekaj, sprawdź ofertę i aplikuj!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Bardzo dobra znajomość:
- Google Analytics (GA4)
- Looker Studio (wcześniej Google Data Studio)
- Google Tag Manager
- MS Excel
- Umiejętność:
- działania na dużych zbiorach danych (obsługa Big Query bądź innego narzędzia, znajomość SQL)
- wyciągania wniosków i dawania insightów
- posługiwania się metodami statystycznymi oraz zwięzłej prezentacji wniosków i wyników analiz
- tworzenia raportów, analiz, prezentacji
- Znajomość zagadnień z obszaru E-commerce, marketingu internetowego (SEO, SEM, trackowanie użytkowników, marketing automation, UX/CX, itp.)
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Mile widziana - znajomość narzędzi powerBI/Tableau
TWOJE ZADANIA
- Implementacja niezbędnych elementów i narzędzi (określanie celów, wdrożenie, konfiguracja, audyt) i koordynacja analityki prowadzonych działań digital marketing i e-commerce
- Analiza konwersji na stronie i rekomendacje rozwiązań poprawiających konwersję
- Prowadzanie bieżących analiz na podstawie zebranych danych
- Ewaluacja działań digital marketingowych i e-commerce
- Monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji
- Rekomendacja rozwiązań biznesowych na podstawie analizy danych
- Analiza wyników w Google Analytics oraz wewnętrznych systemach biznesowych, tworzenie raportów
- Udział w przygotowaniu strategii i realizacji działań marketingu internetowego zwiększających sprzedaż na marketplace
- Analiza ruchu i zachowania użytkowników oraz monitoring efektywności działań marketingowych
- Przygotowywanie raportów i wizualizacja danych, generowanie danych i baz z systemów analitycznych
- Wsparcie, utrzymanie i rozwój rozwiązań oraz narzędzi w obszarze analityki internetowej
- Wyciąganie wniosków na podstawie danych i przygotowanie rekomendacji
DLA CIEBIE
- Praca w trybie hybrydowym (po okresie wdrożenia)
- Elastyczne godziny pracy
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji, dostosowany do Twoich potrzeb
- Inspirujące zadania w ramach współpracy z doświadczonym zespołem programistycznym