Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Analityk danych internetowych (wszystko.pl)

Numer referencyjny: ADI/E
Lokalizacje:
Kraków, Warszawa, Wrocław

Interesuje Cię branża e-commerce i chcesz wspólnie z nami rozwijać innowacyjny marketplace na polskim rynku? Koniecznie sprawdź naszą ofertę!

Podążając za najnowszymi trendami w e-handlu i wykorzystując doświadczenie technologiczne spółki Comarch - lidera branży informatycznej w Polsce, tworzymy portal, który łączy sprzedawców z klientami. Wszystko.pl to platforma e-commerce, która daje możliwość sprzedaży produktów każdemu, kto ma zarejestrowaną działalność gospodarczą. Na wszystko.pl, użytkownicy mogą kupić produkty we wszystkich kategoriach, a właściciele biznesów online sprzedają je bez ponoszenia dodatkowych kosztów (0% prowizji od sprzedaży).

Aktualnie do naszego zespołu wszystko.pl poszukujemy analityka danych internetowych. Do Twoich zadań należeć będzie analiza danych za pomogą narzędzi Google, w celu dokładniejszego zarządzania ruchem na stronie.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość:
    • Google Analytics (GA4)
    • Looker Studio (wcześniej Google Data Studio)
    • Google Tag Manager
    • MS Excel
  • Umiejętność:
    • działania na dużych zbiorach danych (obsługa Big Query bądź innego narzędzia, znajomość SQL)
    • wyciągania wniosków i dawania insightów
    • posługiwania się metodami statystycznymi oraz zwięzłej prezentacji wniosków i wyników analiz
    • tworzenia raportów, analiz, prezentacji
  • Znajomość zagadnień z obszaru E-commerce, marketingu internetowego (SEO, SEM, trackowanie użytkowników, marketing automation, UX/CX, itp.)
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Mile widziana - znajomość narzędzi powerBI/Tableau

TWOJE ZADANIA

  • Implementacja niezbędnych elementów i narzędzi (określanie celów, wdrożenie, konfiguracja, audyt) i koordynacja analityki prowadzonych działań digital marketing
    i e-commerce
  • Analiza konwersji na stronie, wyciąganie wniosków na podstawie danych i rekomendacje rozwiązań poprawiających konwersję
  • Prowadzanie bieżących analiz na podstawie zebranych danych
  • Ewaluacja działań digital marketingowych i e-commerce
  • Monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji
  • Analiza wyników w Google Analytics oraz wewnętrznych systemach biznesowych, tworzenie raportów
  • Udział w przygotowaniu strategii i realizacji działań marketingu internetowego zwiększających sprzedaż na marketplace
  • Analiza ruchu i zachowania użytkowników oraz monitoring efektywności działań marketingowych
  • Przygotowywanie raportów i wizualizacja danych, generowanie danych i baz z systemów analitycznych
  • Wsparcie, utrzymanie i rozwój rozwiązań oraz narzędzi w obszarze analityki internetowej

DLA CIEBIE

  • Samodzielne stanowisko i ambitne zadania, możliwość realizacji nowych pomysłów
  • Szansa na rozwój zawodowy
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o zasięgu globalnym
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności