Analityk danych internetowych (wszystko.pl)
Numer referencyjny: ADI/E
Lokalizacje:
Kraków, Warszawa, Wrocław
Interesuje Cię branża e-commerce i chcesz wspólnie z nami rozwijać innowacyjny marketplace na polskim rynku? Koniecznie sprawdź naszą ofertę!
Podążając za najnowszymi trendami w e-handlu i wykorzystując doświadczenie technologiczne spółki Comarch - lidera branży informatycznej w Polsce, tworzymy portal, który łączy sprzedawców z klientami. Wszystko.pl to platforma e-commerce, która daje możliwość sprzedaży produktów każdemu, kto ma zarejestrowaną działalność gospodarczą. Na wszystko.pl, użytkownicy mogą kupić produkty we wszystkich kategoriach, a właściciele biznesów online sprzedają je bez ponoszenia dodatkowych kosztów (0% prowizji od sprzedaży).
Aktualnie do naszego zespołu wszystko.pl poszukujemy analityka danych internetowych. Do Twoich zadań należeć będzie analiza danych za pomogą narzędzi Google, w celu dokładniejszego zarządzania ruchem na stronie.
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Bardzo dobra znajomość:
- Google Analytics (GA4)
- Looker Studio (wcześniej Google Data Studio)
- Google Tag Manager
- MS Excel
- Umiejętność:
- działania na dużych zbiorach danych (obsługa Big Query bądź innego narzędzia, znajomość SQL)
- wyciągania wniosków i dawania insightów
- posługiwania się metodami statystycznymi oraz zwięzłej prezentacji wniosków i wyników analiz
- tworzenia raportów, analiz, prezentacji
- Znajomość zagadnień z obszaru E-commerce, marketingu internetowego (SEO, SEM, trackowanie użytkowników, marketing automation, UX/CX, itp.)
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Mile widziana - znajomość narzędzi powerBI/Tableau
TWOJE ZADANIA
- Implementacja niezbędnych elementów i narzędzi (określanie celów, wdrożenie, konfiguracja, audyt) i koordynacja analityki prowadzonych działań digital marketing
i e-commerce - Analiza konwersji na stronie, wyciąganie wniosków na podstawie danych i rekomendacje rozwiązań poprawiających konwersję
- Prowadzanie bieżących analiz na podstawie zebranych danych
- Ewaluacja działań digital marketingowych i e-commerce
- Monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji
- Analiza wyników w Google Analytics oraz wewnętrznych systemach biznesowych, tworzenie raportów
- Udział w przygotowaniu strategii i realizacji działań marketingu internetowego zwiększających sprzedaż na marketplace
- Analiza ruchu i zachowania użytkowników oraz monitoring efektywności działań marketingowych
- Przygotowywanie raportów i wizualizacja danych, generowanie danych i baz z systemów analitycznych
- Wsparcie, utrzymanie i rozwój rozwiązań oraz narzędzi w obszarze analityki internetowej
DLA CIEBIE
- Samodzielne stanowisko i ambitne zadania, możliwość realizacji nowych pomysłów
- Szansa na rozwój zawodowy
- Stabilne zatrudnienie w firmie o zasięgu globalnym
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności