Analityk biznesowo‑systemowy (Comarch e‑Sklep)
Numer referencyjny: AC/E
Lokalizacje:
Kraków, Rzeszów
Comarch e-Sklep to obecnie jedna z najpopularniejszych aplikacji dla branży e-Commerce dostępna w chmurze (SaaS). Naszymi klientami są firmy z Polski oraz Europy zachodniej, dla których dostarczamy sklep internetowy integrujący się z systemami ERP, marketplacami i serwisami zakupowymi, kurierami, płatnościami online oraz innymi serwisami niezbędnymi do prowadzania sprzedaży w sieci.
Do naszego zespołu poszukujemy osób o różnym stopniu doświadczenia, które będą odpowiedzialne za zbieranie wymagań od klientów, tworzenie dokumentacji wymagań, proponowanie rozwiązań dla analizowanych potrzeb, tworzenie dokumentacji projektowej oraz współpracy z zespołem projektowym podczas realizacji funkcji w aplikacji.
Brzmi ciekawie? Chcesz z nami tworzyć nowoczesną aplikację e-Commerce? Sprawdź ofertę i aplikuj!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub informatyczne (pokrewne)
- Znajomość zagadnień i branży e-Commerce
- Umiejętność:
- przełożenia wymagań biznesowych na aspekty aplikacyjne
- znajdowania zależności pomiędzy poszczególnymi elementami systemu, postrzegania aplikacji jako całości
- słuchania, by dobrze zrozumieć potrzeby klienta
- Dociekliwość, ciekawość i otwartość na rozwój w ślad za zmieniającym się światem oraz potrzebami klientów
- Dobra znajomość języka angielskiego (czytanie/ tworzenie dokumentacji projektowej)
- Mile widziana znajomość:
- języka SQL w zakresie wyszukiwania i analizowania danych w bazach MSSQL/PSQL
- języka UML
- wiedzy z zakresu technik projektowania aplikacji
TWOJE ZADANIA
- Zbieranie wymagań od klientów, interesariuszy oraz wskazywanie sposobów ich realizacji
- Tworzenie dokumentacji wymagań systemowych
- Pisanie user stories oraz tworzenie diagramów działania
- Tworzenie dokumentacji projektowej
- Współpraca z doświadczonym zespołem projektowym (analitycy, projektanci UX/UI, programiści, testerzy)
- Sprawdzanie realizacji potrzeb klienta na każdym etapie cyklu produkcji oprogramowania
- Pomoc w testach oprogramowania
- Wsparcie mailowe i telefoniczne klientów w zakresie wytwarzanych funkcji w aplikacji
DLA CIEBIE
- Praca hybrydowa po okresie wdrożenia (60% stacjonarnie, 40% zdalnie)
- Rozwojowe zadania w ramach współpracy z doświadczonym zespołem programistycznym
- Wsparcie mentora
- Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Indywidualny plan szkoleń, konferencji oraz możliwość rozwoju zawodowego
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach