2nd Line Support Engineer
Numer referencyjny: SE/TO
Lokalizacje:
Kraków, Bielsko-Biała, Nowy Sącz
Telekomunikacja i IT to nasz obszar działania. To tutaj łączymy te dwa światy. Już dziś stykamy się z technologiami, które dla większości ludzi będą dostępne dopiero za kilka lat. Tworzymy i dostarczamy rozwiązania IT dla największych graczy na rynku telekomunikacyjnym.
Może na razie niewiele mówią Ci niektóre z nazw naszych klientów: Vodafone, Orange, British Telecom, KPN (Holandia), LGU+ (Korea Płd.), SCSK (Japonia) i Viasat (USA). A może już ich skądś znasz. To właśnie oni stoją za ogromem możliwości, do których masz dostęp przez komputer, telefon, czy tablet. To oni prowadzą badania i przygotowują dla Ciebie coraz szybsze samoorganizujące się, coraz bardziej niezawodne sieci. A my dostarczamy dla nich nowoczesne oprogramowanie do zarządzanie sieciami przyszłości. Nikt inny w Polsce tego nie robi.
Jak myślisz: która firma informatyczna z Polski uczestniczyła w dostarczeniu softu do pierwszego wdrożenia w technologii 5G na świecie? Uczestniczymy w tworzeniu tego, o czym większość nawet nie ma odwagi marzyć.
Naszą misją jest zapewnić łatwiejsze zarządzanie sieciami przyszłości. Tymi, które już są w niektórych krajach i tymi, które będą na rynku dopiero za kilka lub kilkanaście lat.
Szukamy ludzi z pasją. Jeśli to właśnie Ty jesteś jednym z nich, dołącz do nas!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: teleinformatyka, telekomunikacja, informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych
- Doświadczenie w pracy w zespole świadczącym usługi wsparcia technicznego IT lub w zespole inżynierów systemowych
- Znajomość:
- środowiska Linux (komendy, administracja)
- SQL oraz Oracle Database i/lub języka PL/SQL
- zagadnień związanych z sieciami komputerowymi
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Otwartość, komunikatywność, chęć nauki i rozwoju, umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista
TWOJE ZADANIA
- Analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez wyznaczonych pracowników działów technicznych operatorów (osoby techniczne, administratorzy)
- Reagowanie na zdarzenia wykryte przez system automatycznego monitoringu utrzymywanych platform
- Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (3-cia linia wsparcia - R&D)
- Weryfikacja stanu aplikacji na środowiskach produkcyjnych (daily health-check)
- Instalacja aplikacji w postaci pełnego release'u lub pojedynczych poprawek
- Korekta danych w bazie danych aplikacji poprzez skrypty SQL
- Udział w pracach zespołu DevOps
DLA CIEBIE
- Współpraca z największymi operatorami telekomunikacyjnymi na świecie (Deutsche Telekom, Vodafone Kabel Deutschland, BT Group, Three UK, itd.)
- Międzynarodowe projekty w środowisku zaangażowanych ludzi oparte na wymianie wiedzy – wsparcie doświadczonych specjalistów w okresie wdrożenia
- Zdobycie wiedzy merytorycznej na temat tworzenia profesjonalnego oprogramowania dla dużych operatorów telekomunikacyjnych
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Elastyczne godziny pracy i praca hybrydowa po okresie wdrożenia
- Możliwość poznania od wewnątrz działania dużych i złożonych platform OSS klasy Enterprise
- Rozwój kariery w innych działach w dalszej przyszłości – R&D, wdrożeniowych, konsultingowych