Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Technical BSS Support Engineer

Numer referencyjny: TSE/TB
Lokalizacje:
Kraków

W dziale Application Management przyjmiemy do pracy osoby gotowe do rozpoczęcia lub rozwoju kariery na pograniczu IT i biznesu, otwarte na wyzwania związane z kontaktem z rozbudowanymi systemami informatycznymi i klientami z wielu rejonów świata.
W ramach długoterminowych, partnerskich umów, kompleksowo utrzymujemy dla operatorów systemy klasy BSS (Business Support Systems), które wspierają szereg ich procesów biznesowych.
Współpracując z nami masz okazję wspierać rozwiązania dla największych operatorów telekomunikacyjnych z kilkunastu krajów, głównie z Europy Zachodniej, Skandynawii, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej.
Nasze aplikacje używają najnowszych technologii z zakresu CI/CD, Cloud, międzynarodowych standardów API (TMF), oraz są wspierane przez znane na całym świecie komponenty firm trzecich, takie NGinx, ElasticSearch, czy RabbitMQ.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe (informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne)
  • Doświadczenie w pracy w dziale wsparcia (2-3 linia) lub innym dziale technicznym w branży IT
  • Dobra znajomość:
    • relacyjnych baz danych i języka SQL oraz podstaw programowania w oparciu o dowolny język
    • środowiska Linux i języka powłoki Bash
  • Praktyczna znajomość technologii JSON, płynność w używaniu REST API
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Język angielski na poziomie minimum B2
  • Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, dyspozycyjność
  • Wysoka kultura osobista
  • Dodatkowymi atutami będą:
    • Znajomość Oracle/PostrgeSQL Database, dobrych praktyk ITIL oraz rozwiązań kontenerowych
    • Wiedza biznesowa w dziedzinie telekomunikacji
    • Doświadczenie w pracy z systemami billingowymi i/lub systemami CRM w obszarze wsparcia/rozwoju dla operatorów telekomunikacyjnych
    • Znajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański, francuski)

TWOJE ZADANIA

  • Zwiększanie jakości oprogramowania Comarch, przez proaktywne statystyczne analizy grup incydentów oraz rejestrację problemów
  • Efektywne procesowanie problemów wraz z architektami systemowymi, R&D i zespołami wsparcia w celu zaimplementowania i dostarczenia rozwiązania na środowisko produkcyjne klienta.
  • Redukowanie liczby krytycznych błędów, przez przeprowadzanie analiz przyczyn dla najbardziej poważnych incydentów.
  • Implementacja i usprawnianie sensorów monitoringu oraz ich opisów w celu redukowania potrzebnej pracy do ich obsłużenia w innych zespołach wsparcia.
  • Sterowanie inicjatywami Ciągłego Usprawniania w ramach Business Unitu Support & Managed Services
  • Wsparcie dla pozostałych pracowników Business Unitu realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
  • Aktywne uczestnictwo w ciągłym podnoszeniu dojrzałości usług i komfortu pracy w zespole

DLA CIEBIE

  • Zdobycie i poszerzenie wiedzy oraz doświadczenia dzięki współpracy z doświadczonymi ekspertami branży IT
  • Kultura pracy nastawiona na współpracę i wzajemną pomoc
  • Indywidualnie dopasowany plan szkoleń (wewnętrznych i zewnętrznych)
  • Po okresie wdrożenia możliwość pracy w systemie hybrydowym (60% praca z biura, 40% praca zdalna)
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking

Praca w IT w Krakowie