Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Starszy specjalista ds. wdrożeń (oprogramowanie klasy OSS/EMS/NMS)

Numer referencyjny: SSW/TO
Lokalizacje:
Kraków, Bielsko-Biała, Katowice, Poznań, Warszawa, Wrocław, Gliwice, Kielce, Częstochowa, Nowy Sącz
Doświadczenie:
Regular, Senior
Lubisz rozmawiać z ludźmi z różnych krajów? Reprezentujących różne kultury? Masz doświadczenie w pracy u operatora telekomunikacyjnego, dostawcy sprzętu telekomunikacyjnego lub dostawcy oprogramowania klasy OSS (Operations Support System)? Dołącz do nas. Czekają Cię interesujące wyzwania techniczne i kulturowe. Praca z klientami z Japonii, Korei Południowej, Nowej Zelandii, Stanów Zjednoczonych, i oczywiście Europy. Będziesz wytyczać kierunki rozwoju sieci telekomunikacyjnych oraz systemów nadzoru. Poznasz od kuchni technologie przyszłości takie jak 5G Standalone, 6G, systemy komunikacyjne oparte na roju satelitów. Takie wyzwania tylko w Comarch Telco OSS. Zapraszamy!

PROFIL PRACOWNIKA
  • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: teleinformatyka, telekomunikacja, informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych)
  • Doświadczenie w pracy u operatora telekomunikacyjnego, dostawcy sprzętu telekomunikacyjnego lub dostawcy oprogramowania klasy OSS
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na płynną komunikację z klientem, prowadzenie warsztatów technicznych oraz analizę wymagań
  • Otwartość, komunikatywność, chęć nauki i rozwoju, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Mile widziana znajomość:
    • innych języków np. niemiecki, rosyjski
    • środowiska Linux, SQL, sieci komputerowych
    • zagadnień dotyczących projektowania systemów z wykorzystaniem technologii Big Data oraz AI/ML
    • systemów klasy OSS Assurance (np. Fault Management, Service Monitoring, Performance Management, Customer Experience Management)
    • podstaw programowania

TWOJE ZADANIA 

  • Konsultacje z zespołem wsparcia technicznego sprzedaży na etapie ofertowania
  • Prowadzenie warsztatów i konsultacji technicznych z ekspertami dziedzinowymi, zbieranie wymagań (od klientów wewnętrznych i zewnętrznych)
  • Analiza wymagań biznesowych oraz funkcjonalnych, opracowywanie wymagań dla zespołów wykonawczych (zespoły R&D, DevOps)
  • Projektowanie rozwiązań spełniających potrzeby biznesowe klienta, opartych na produktach Comarch Telco OSS, w szczególności z linii produktowej Intelligent Assurance & Analytics
  • Ścisła współpraca z Właścicielami Produktów (Product Owners) w celu opracowania rejestru produktów (backlog), które są wdrażane w projekcie
  • Konfiguracja rozwiązania Comarch Telco OSS w celu realizacji wymagań biznesowych
  • Prowadzenie testów integracyjnych z klientem
  • Współpraca z zespołem dokumentacji w opracowywaniu dokumentacji technicznej dla wdrażanych rozwiązań

DLA CIEBIE

  • Możliwość zwiększenia kompetencji i doświadczenia zawodowego przy współpracy z najlepszymi specjalistami w sektorze telekomunikacyjnym
  • Różnorodne i ambitne projekty realizowane dla największych operatorów telekomunikacyjnych na całym świecie
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji dopasowany do Twoich potrzeb rozwojowych
  • Praca w stabilnej i renomowanej firmie
  • Work-life balance dzięki elastycznym godzinom pracy
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, nastawionych na dzielenie się wiedzą
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia
  • Atrakcyjne zarobki

Rozwijaj się z Comarch