Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży (telekomunikacja)

Numer referencyjny: SWS/T
Lokalizacje:
Kraków
Doświadczenie:
Junior

Chcesz rozwinąć skrzydła w sprzedaży? Szybko się uczysz, a do napotkanych problemów podchodzisz z ciekawością i gotowością znalezienia rozwiązania? Jeśli odpowiedź brzmi TAK, szukamy właśnie Ciebie!

Szukamy osoby, która wesprze działy business development w ich aktywnościach sprzedażowych. Na tym stanowisku nie są potrzebne lata doświadczenia, ale chęć nauki i rozwoju w obszarze sprzedaży. Brzmi ciekawie? Aplikuj do nas już dziś!

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • Mile widziane doświadczenie (praca, staż lub praktyki) w obszarze sprzedaży lub obsłudze klienta
  • Biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie z uwagi na codzienny kontakt z klientem
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne
  • Nastawienie na znajdowanie rozwiązywań problemów oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę (can-do attitude)

TWOJE ZADANIA

  • Obsługa leadów przychodzących – analiza zapytania, analiza klienta, przygotowanie podsumowania, pierwszy kontakt z klientem 
  • Obsługa systemu CRM – procesowanie akcji, leadów oraz zamówień
  • Zarządzanie umowami – procesowanie zamówień oraz kontraktów
  • Przygotowanie prezentacji na spotkania sprzedażowe (w oparciu o istniejące szablony)
  • Identyfikowanie kluczowych osób po stronie klienta (np. na bazie Linkedin)
  • Wsparcie działu sprzedaży w kwestiach administracyjnych
  • Docelowo samodzielna obsługa sprzedażowa prostych leadów

DLA CIEBIE

  • Szansa nauki od najlepszych - współpraca z doświadczonymi specjalistami w sektorze telekomunikacyjnym
  • Możliwość rozwoju kompetencji sprzedażowych oraz biznesowych
  • Docelowo możliwość objęcia stanowiska w sprzedaży
  • Różnorodne i ambitne projekty o charakterze międzynarodowym dla znaczących operatorów telekomunikacyjnych na świecie 
  • Elastyczne godziny pracy
  • Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking

Pracuj w branży IT

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego