Specjalista ds. wsparcia sprzedaży old
Numer referencyjny: DOU/F
Jeśli chcesz razem z nami rozwijać nowoczesną spółkę FinTech oraz swoje umiejętności z zakresu obsługi klienta i sprzedaży, sprawdź ofertę i aplikuj! Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi użytkowników biznesowych, do której obowiązków będą należeć m.in. obsługa formularzy kontaktowych i połączeń telefonicznych, wsparcie użytkowników w zakresie optymalnego wykorzystania platformy finansowej, a także realizacja kampanii sprzedażowych skierowanych do klientów biznesowych.
PROFIL PRACOWNIKA- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane: ekonomiczne lub finansowe)
- Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
- Znajomość standardów obsługi klienta i technik sprzedaży
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Komunikatywność oraz otwartość
- Umiejętność pracy w zespole
- Nastawienie na cel i rozwój w zakresie sprzedaży
- Mile widziana wiedza w zakresie usług finansowych dla firm (np. faktoring)
TWOJE ZADANIA
- Realizacja kampanii sprzedażowych poprzez kanał telefoniczny
- Obsługa e-mail i formularzy kontaktowych
- Obsługa infolinii przychodzącej i wsparcie użytkowników
- Bezpośrednia współpraca z dyrektorem sprzedaży oraz z innymi działami w firmie (marketing, IT)
DLA CIEBIE
- Praca w firmie z nowoczesnej branży FinTech
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Praca od poniedziałku do piątku (wolne weekendy) – 8h dziennie
- Miesięczny okres wdrożenia i szkolenie wstępne z oferty produktowej
- Praca w kilkuosobowym zespole specjalistów na zróżnicowanych projektach
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Komfort pracy na bazie klientów biznesowych Grupy Kapitałowej Comarch
- Parking firmowy