Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży old

Numer referencyjny: DOU/F
Lokalizacje:
Katowice
Doświadczenie:
Regular
Jeśli chcesz razem z nami rozwijać nowoczesną spółkę FinTech oraz swoje umiejętności z zakresu obsługi klienta i sprzedaży, sprawdź ofertę i aplikuj! Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi użytkowników biznesowych, do której obowiązków będą należeć m.in. obsługa formularzy kontaktowych i połączeń telefonicznych, wsparcie użytkowników w zakresie optymalnego wykorzystania platformy finansowej, a także realizacja kampanii sprzedażowych skierowanych do klientów biznesowych.

PROFIL PRACOWNIKA
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane: ekonomiczne lub finansowe)
  • Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
  • Znajomość standardów obsługi klienta i technik sprzedaży
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność oraz otwartość
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Nastawienie na cel i rozwój w zakresie sprzedaży
  • Mile widziana wiedza w zakresie usług finansowych dla firm (np. faktoring)

TWOJE ZADANIA

  • Realizacja kampanii sprzedażowych poprzez kanał telefoniczny
  • Obsługa e-mail i formularzy kontaktowych
  • Obsługa infolinii przychodzącej i wsparcie użytkowników
  • Bezpośrednia współpraca z dyrektorem sprzedaży oraz z innymi działami w firmie (marketing, IT)

DLA CIEBIE

  • Praca w firmie z nowoczesnej branży FinTech
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Praca od poniedziałku do piątku (wolne weekendy) – 8h dziennie
  • Miesięczny okres wdrożenia i szkolenie wstępne z oferty produktowej
  • Praca w kilkuosobowym zespole specjalistów na zróżnicowanych projektach
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Komfort pracy na bazie klientów biznesowych Grupy Kapitałowej Comarch
  • Parking firmowy

Poznajmy się