Specjalista ds. wsparcia sprzedaży ERP
Numer referencyjny: SWSE/E
Lokalizacje:
Kraków, Katowice
Dołącz do naszego zespołu w sektorze tworzącym oprogramowanie Comarch ERP jako Specjalista ds. wsparcia sprzedaży!
Szukamy ambitnej osoby, która z zaangażowaniem będzie wspierać naszych kluczowych użytkowników: jednoosobowe działalności gospodarcze i mikrofirmy w ramach zapytań dotyczących oferty Comarch oraz usług księgowych. Na tym stanowisku będziesz współpracować z naszymi handlowcami i analizować efektywność prowadzonych działań sprzedażowych. Twoją misją będzie pomoc przedsiębiorcom w efektywnym korzystaniu z narzędzi Comarch, obsługa zapytań oraz ścisła współpraca z partnerskimi biurami rachunkowymi.
Jeśli lubisz pracę z ludźmi, potrafisz wyjść z inicjatywą, rozumiesz potrzeby małego biznesu i chcesz rozwijać się w dynamicznej branży IT - ta oferta jest dla Ciebie!
Przeczytaj szczegóły oferty i aplikuj już dziś. Czekamy na Twoją aplikację!
Profil pracownika
- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub techniczne)
- Doświadczenie we wsparciu procesu sprzedaży
- Wiedza z zakresu technologii oraz IT
- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Samodzielność i inicjatywa
- Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów
- Chęć uczenia się i otwartość na nowe narzędzia i rozwiązania
- Umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Mile widziane:
- doświadczenie w branży technicznej
- znajomość usług chmurowych
Twoje zadania
- Obsługa zapytań od przedsiębiorców (jednoosobowe działalności gospodarcze i mikrofirmy), dotyczących funkcjonalności systemów Comarch i usług księgowych
- Wsparcie procesu współpracy użytkowników z biurami rachunkowymi
- Obsługa zapytań przychodzących (telefonicznych, mailowych) w ramach oferty handlowej i podstawowej funkcjonalności
- Ewidencjonowanie działań handlowo-marketingowych w systemach CRM
- Współpraca z handlowcami i biurami rachunkowymi, obsługa procesów oraz zapewnianie terminowej i skutecznej odpowiedzi na zapytania
- Przygotowanie baz danych do prowadzenia działań marketingowo–handlowych
- Weryfikacja poprawności działania procesów i systemów wykorzystywanych w dziale sprzedaży
- Telefoniczne pozyskiwanie klientów w czasowych akcjach marketingowo-sprzedażowych
- Badanie potrzeb klientów do celów marketingowych
- Analiza i raportowanie efektywności prowadzonych działań
- Wsparcie w obsłudze procesu sprzedaży
Dla Ciebie
- Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia 2 dni zdalnie, 3 dni pracy z biura)
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz wiele ścieżek rozwoju zawodowego
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking