Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży ERP

Numer referencyjny: SWSE/E
Lokalizacje:
Kraków, Katowice
Doświadczenie:
Regular

Dołącz do naszego zespołu w sektorze tworzącym oprogramowanie Comarch ERP jako Specjalista ds. wsparcia sprzedaży!

Szukamy ambitnej osoby, która z zaangażowaniem będzie wspierać naszych kluczowych użytkowników: jednoosobowe działalności gospodarcze i mikrofirmy w ramach zapytań dotyczących oferty Comarch oraz usług księgowych. Na tym stanowisku będziesz współpracować z naszymi handlowcami i analizować efektywność prowadzonych działań sprzedażowych. Twoją misją będzie pomoc przedsiębiorcom w efektywnym korzystaniu z narzędzi Comarch, obsługa zapytań oraz ścisła współpraca z partnerskimi biurami rachunkowymi.

Jeśli lubisz pracę z ludźmi, potrafisz wyjść z inicjatywą, rozumiesz potrzeby małego biznesu i chcesz rozwijać się w dynamicznej branży IT - ta oferta jest dla Ciebie!

Przeczytaj szczegóły oferty i aplikuj już dziś. Czekamy na Twoją aplikację!

Profil pracownika

  • Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub techniczne)
  • Doświadczenie we wsparciu procesu sprzedaży
  • Wiedza z zakresu technologii oraz IT
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Samodzielność i inicjatywa
  • Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów
  • Chęć uczenia się i otwartość na nowe narzędzia i rozwiązania
  • Umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Mile widziane:
    • doświadczenie w branży technicznej
    • znajomość usług chmurowych

Twoje zadania

  • Obsługa zapytań od przedsiębiorców (jednoosobowe działalności gospodarcze i mikrofirmy), dotyczących funkcjonalności systemów Comarch i usług księgowych
  • Wsparcie procesu współpracy użytkowników z biurami rachunkowymi
  • Obsługa zapytań przychodzących (telefonicznych, mailowych) w ramach oferty handlowej i podstawowej funkcjonalności
  • Ewidencjonowanie działań handlowo-marketingowych w systemach CRM
  • Współpraca z handlowcami i biurami rachunkowymi, obsługa procesów oraz zapewnianie terminowej i skutecznej odpowiedzi na zapytania
  • Przygotowanie baz danych do prowadzenia działań marketingowo–handlowych
  • Weryfikacja poprawności działania procesów i systemów wykorzystywanych w dziale sprzedaży
  • Telefoniczne pozyskiwanie klientów w czasowych akcjach marketingowo-sprzedażowych
  • Badanie potrzeb klientów do celów marketingowych
  • Analiza i raportowanie efektywności prowadzonych działań
  • Wsparcie w obsłudze procesu sprzedaży

Dla Ciebie

  • Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia 2 dni zdalnie, 3 dni pracy z biura)
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz wiele ścieżek rozwoju zawodowego
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking

Poznajmy się

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego