Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Numer referencyjny: SWS/E
Chcesz pracować w dynamicznie rozwijającej się branży IT i rozwijać swoje umiejętności w pozyskiwaniu leadów? Jesteś osobą świetnie zorganizowaną i łatwo nawiązujesz kontakty?
Jeśli tak, to dołącz do zespołu specjalistów Comarch ERP! Czeka na Ciebie świetny zespół, stabilne zatrudnienie oraz praca pełna wyzwań.
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, techniczne lub pokrewne)
- Język angielski na poziomie min. B2
- Doświadczenie w telefonicznej sprzedaży/ pozyskiwaniu klientów/ leadów
- Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Doświadczenie w pracy z systemem CRM
- Znajomość systemów ERP będzie dużym atutem
TWOJE ZADANIA
- Telefoniczne generowanie leadów i umawianie spotkań sprzedażowych
- Badanie potrzeb klientów i przekazywanie zainteresowanych ofertą do oddziałów handlowych
- Ewidencjonowanie działań w systemie CRM
- Wprowadzanie danych i ich aktualizacja w ramach bazy kontrahentów w systemie CRM
- Uczestniczenie w projektach usprawnień procesów marketingowo–sprzedażowych
DLA CIEBIE
- Praca w systemie hybrydowym (po okresie wdrożenia)
- Elastyczne godziny pracy
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Stabilne zatrudnienie
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking