Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Numer referencyjny: SWS/E
Lokalizacje:
Kraków
Doświadczenie:
Junior, Regular

Chcesz pracować w dynamicznie rozwijającej się branży IT i rozwijać swoje umiejętności w pozyskiwaniu leadów? Jesteś osobą świetnie zorganizowaną i łatwo nawiązujesz kontakty?

Jeśli tak, to dołącz do zespołu specjalistów Comarch ERP! Czeka na Ciebie świetny zespół, stabilne zatrudnienie oraz praca pełna wyzwań.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, techniczne lub pokrewne)
  • Język angielski na poziomie min. B2
  • Doświadczenie w telefonicznej sprzedaży/ pozyskiwaniu klientów/ leadów
  • Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Doświadczenie w pracy z systemem CRM
  • Znajomość systemów ERP będzie dużym atutem

TWOJE ZADANIA

  • Telefoniczne generowanie leadów i umawianie spotkań sprzedażowych
  • Badanie potrzeb klientów i przekazywanie zainteresowanych ofertą do oddziałów handlowych
  • Ewidencjonowanie działań w systemie CRM
  • Wprowadzanie danych i ich aktualizacja w ramach bazy kontrahentów w systemie CRM
  • Uczestniczenie w projektach usprawnień procesów marketingowo–sprzedażowych

DLA CIEBIE

  • Praca w systemie hybrydowym (po okresie wdrożenia)
  • Elastyczne godziny pracy
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Stabilne zatrudnienie
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking

Rozwijaj się w Comarch

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego