Specjalista ds. wsparcia IT (IT support)
Numer referencyjny: KAT/U
Pracując na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia IT, będziesz wspierać projekty z pogranicza IT i biznesu. Poszukujemy osób komunikatywnych, z dobrą znajomością języka angielskiego, które staną w pierwszym szeregu kontaktu pomiędzy klientem, a naszymi specjalistami. Dodatkowym atutem będzie także doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy w helpdesku.
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub chęć jego zdobycia
- Dobra znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2)
- Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin
- Mile widziana dobra znajomość języka francuskiego, niemieckiego, włoskiego lub rumuńskiego
- Znajomość obsługi komputera w stopniu dobrym (MS Office, Internet, e-mail, mile widziana praca w systemie obsługi zgłoszeń)
- Komunikatywność, łatwość formułowania myśli oraz dobra dykcja
TWOJE ZADANIA
- Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów polskich i zagranicznych (obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych)
- Udział w podłączeniach firm do platformy Comarch EDI
- Bieżąca pomoc i szkolenia w zakresie obsługi aplikacji Comarch EDI i ECM
- Praca hybrydowa, w trybie zmianowym w godz. 7:00-20:00
DLA CIEBIE
- Stabilne zatrudnienie w spółce z polskim kapitałem w oparciu o umowę o pracę
- Udział w realizacji międzynarodowych projektów dla firm z branży Retail / FMCG / Logistyka / Motoryzacja zgodnie z międzynarodowymi standardami
- Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
- Elastyczny grafik i zróżnicowany system premiowy
- Możliwość rozwoju i nauki od doświadczonych pracowników Comarch
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, a nawet stołówka