Specjalista ds. sprzedaży (sektor Administracja Publiczna)
Numer referencyjny: S/A
Lokalizacje:
Łódź, Poznań
Aktualnie do naszego zespołu w sektorze administracji publicznej poszukujemy specjalistę ds. sprzedaży. Do Twoich głównych obowiązków będzie należeć nawiązywanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych, sporządzanie ofert handlowych oraz aktywne wyszukiwanie nowych klientów. Brzmi interesująco? Nie czekaj, aplikuj już dziś!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Praktyczna znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
- Doświadczenie w stosowaniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w postępowaniach o udzielenie zamówienia
- Znajomość rynku IT
- Wysoka kultura osobista
- Komunikatywność oraz sumienność
- Wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne i interpersonalne
- Umiejętność nawiązywania kontaktów biznesowych
- Zaangażowanie w powierzone zadania
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Dobra znajomość MS Office (World, Excel, Outlook, PowerPoint)
- Prawo jazdy kategorii B
TWOJE ZADANIA
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych
- Sprzedaż produktów firmy
- Udział w negocjacjach handlowych
- Przygotowywanie ofert w postępowaniach o udzielnie zamówienia publicznego
- Udział w przygotowywaniu umów z klientami
- Realizacja założonych planów sprzedażowych
- Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski
DLA CIEBIE
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
- Ciekawe zadania związane z najnowszymi technologiami i rozwiązania IT
- Szansa nauki od najlepszych - w Comarch pracuje wielu specjalistów