Specjalista ds. marketingu produktowego - Product Marketing Specialist
Numer referencyjny: SMP/U
Chcesz kształtować strategie marketingowe dla produktów wiodącej polskiej firmy IT na rynkach międzynarodowych? Dobrze odnajdujesz się w koordynowaniu wielu różnorodnych aktywności marketingowych? Ta oferta jest dla ciebie! Do naszego zespołu marketingu poszukujemy wszechstronnej i doświadczonej osoby, z nieszablonowym podejściem do marketingu internetowego.
Jak u nas jest? Dynamicznie, kreatywnie! W naszym zespole marketingu dużo się dzieje, realizujemy wiele projektów w różnych częściach świata. Jeśli posiadasz już doświadczenie w planowaniu strategii marketingowych, znasz narzędzia i trendy w obszarze marketingu internetowego i szukasz nowych wyzwań jako Product Marketing Specialist – nie czekaj, aplikuj już dziś!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w obszarze:
- narzędzi marketingowych, takich jak CRM, platformy do automatyzacji marketingu, analizy danych oraz innych wspierających efektywną strategię marketingową
- marketingu produktowego - szczególnie w branży IT będzie dodatkowym atutem
- Znajomość strategii marketingu online, w tym kampanii reklamowych, content marketingu, social media itp.
- Umiejętność:
- analizy danych rynkowych, działań konkurencji oraz skuteczności kampanii marketingowych
- efektywnego zarządzania projektami marketingowymi
- integrowania działań online i offline dla zwiększenia widoczności produktu
- Zdolność wyciągania wniosków i dostosowywania strategii w oparciu o dane
- Znajomość działań marketingowych offline, takich jak organizacja wydarzeń branżowych, konferencji, itp.
- Bardzo dobra organizacja pracy
TWOJE ZADANIA
- Planowanie i realizacja kampanii marketingowych przy współpracy z innymi marketerami oraz zespołami sprzedażowymi
- Zarządzanie kampaniami online i offline
- Opracowywanie treści marketingowych, takich jak broszury, materiały promocyjne, strony www przy współpracy z copywriterem, product managerami, grafikami
- Wsparcie działań w obszarze SEO, PR, Social Media - ścisła współpraca ze specjalistami odpowiedzialnymi za te działania
- Analiza podjętych działań, ocena ich efektywności, raportowanie wyników
- Śledzenie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) marketingu
- Monitorowanie trendów i działań konkurencji
DLA CIEBIE
- Różnorodne projekty marketingowe
- Wyzwania i rozwój zawodowy
- Szereg intensywnych szkoleń produktowych
- Umowa o pracę i stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefę rekreacyjną, z basenem i siłownią, a nawet stołówkę
- Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin, a także wejściówki na lodowisko
- Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
- Elastyczne godziny pracy
- Brak dress code’u
- Kameralne pokoje, aneksy kuchenne z kawą i herbatą
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking