Specjalista ds. marketingu produktowego (e‑Zdrowie)
Numer referencyjny: SMP/eZ
PROFIL PRACOWNIKA
- Doświadczenie w zakresie marketingu – w szczególności dotyczące organizacji eventów, tworzenia treści oraz działań promocyjnych w Internecie
- Wysokie zdolności interpersonalne
- Przyswajanie szerokiej wiedzy merytorycznej w szybkim czasie
- Podejmowanie samodzielnych decyzji i inicjatyw
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
TWOJE ZADANIA
- Współtworzenie strategii marketingowej dla produktów sektora e-Zdrowie
- Realizacja kampanii branżowych/produktowych w Internecie
- Organizacja eventów / udziału w eventach
- Tworzenie treści produktowych (content marketing) oraz współpraca w tym względzie z content marketerem / grafikiem / animatorem
- Planowanie, analiza podjętych działań, raportowanie na temat wyników
DLA CIEBIE
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji
- Realizacja ciekawych projektów marketingowych z zakresu e-Zdrowia
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
(np. Mundial Comarch, Comarch ONrun/ONbike) - Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza),
a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking - Bezpośrednio na naszym kampusie: na centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
- Kameralne pokoje, brak gorących biurek (znajdziesz miejsce na paprotkę czy swój ulubiony kubek)
- Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin, a także wejściówki na lodowisko