Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. marketingu internetowego (wszystko.pl)

Numer referencyjny: SMI/E
Lokalizacje:
Kraków

Marketing, szczególnie ten internetowy, to Twoja pasja? Jeśli pierwsze doświadczenia masz już za sobą i chcesz angażować się w coraz ciekawsze projekty w obszarze e-marketingu, dołącz do nas! Na stanowisko Specjalisty ds. marketingu internetowego szukamy osoby z doświadczeniem w tworzeniu i optymalizacji kampanii PPC.
Czeka na Ciebie świetny zespół, stabilne zatrudnienie oraz pełna wyzwań praca przy ambitnym projekcie z branży e-commerce.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie kierunkowe lub ukończone kursy specjalistyczne z obszaru digital/performance marketingu
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość narzędzi Google Analytics, Google Ads, Google Ads Editor, Google Tag Manager, Meta Business Suite, Menedżer Reklam (Meta), Google Data Studio
  • Umiejętność tworzenia kampanii w obszarze Google Ads (Search, GDN, RLSA, YouTube, PLA)
  • Doświadczenie w tworzeniu kampanii w obszarze Facebook Ads (praca na celach reklamowych kampanii, reklamy dynamiczne)
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Zainteresowanie marketingiem internetowym i orientacja w obecnych trendach
  • Samodzielność i inicjatywa w zakresie prowadzonych projektów
  • Mile widziane:
    • znajomość lub chęć nauki innych systemów reklamowych (LinkedIn Menedżer Kampanii, Menedżer Reklam TikTok, Menedżer Reklam Pinterest)
    • znajomość HTML oraz doświadczenie w pracy w systemach typu CMS
    • doświadczenie w pracy w agencji marketingowej/reklamowej

TWOJE ZADANIA

  • Monitorowanie kampanii w zakresie ustalonych budżetów
  • Optymalizacja wskaźników kampanii w celu realizacji określonych KPI
  • Planowanie strategii, poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań
  • Analiza działań pod kątem podnoszenia ROI
  • Raportowanie wyników kampanii
  • Współpraca ze specjalistami SEM, SEO, grafikami, copywriterem przy tworzeniu kampanii
  • Poszukiwanie i testowanie nowych źródeł płatnego ruchu reklamowego

DLA CIEBIE

  • Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
  • Praca w młodym, ale doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
  • Szkolenia i konferencje dla rozwoju pracowników
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Kameralne, kilkuosobowe pokoje, brak gorących biurek
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
  • Elastyczne godziny pracy i praca hybrydowa po okresie wdrożenia

O e-commerce wiemy wszystko, wszystko.pl