Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. marketingu internetowego

Numer referencyjny: MI/E
Lokalizacje:
Kraków, Katowice, Wrocław
Doświadczenie:
Regular

Jesteś kreatywną osobą, która lubi samodzielną pracę i branie odpowiedzialności za jej przebieg oraz wyniki? Dostrzegasz zalety różnorodności i współpracy ze specjalistami z różnych obszarów pracujących nad wspólnym celem? Nie boisz się eksperymentów i uczenia się nowych rzeczy? Spotkaj się z nami i zobacz czy będziemy mogli razem pracować.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Doświadczenie w digital marketingu
  • Umiejętność przełożenia zdefiniowanych celów biznesowych na działania operacyjne oraz prowadzenia kampanii reklamowych w mediach społecznościowych
  • Dobra znajomość:
    • Google Analytics i Google Search Console
    • kanałów reklamy digital w B2B
    • języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • Wiedza na temat analityki i optymalizacji reklam digital

TWOJE ZADANIA

  • Przygotowanie i prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych (FB, LinkedIn, Instagram) oraz kampanii w Google
  • Planowanie i realizacja działań nakierowanych na pozyskiwanie i utrzymanie klientów usług szkoleniowych
  • Analityka i optymalizacja reklam
  • Współpraca z zespołem Marketingu Produktu oraz Sprzedaży 
  • Działania przy optymalizacji stron WWW
  • Współtworzenie wydarzeń marketingowych
  • Doradztwo w tworzeniu treści, a także ich samodzielna kreacja

DLA CIEBIE

  • Wsparcie w okresie onboardingu oraz wsparcie rozwojowe od specjalistów w tej dziedzinie
  • Samodzielne stanowisko
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranym zespole
  • Kameralne pokoje
  • Praca hybrydowa po okresie onboardingu
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny