Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. marketingu (FinTech Apfino)

Numer referencyjny: SMM/F
Lokalizacje:
Katowice
Doświadczenie:
Junior

Jesteśmy Apfino, FinTechem należącym do Grupy Kapitałowej Comarch. Stworzyliśmy nowoczesną platformę All-in-one, która łączy sferę księgowości ze światem usług płatniczych. Naszą misją jest upraszczanie procesów w przedsiębiorstwach, poprzez automatyzację obsługi finansów.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby, która postawiła już swoje pierwsze kroki na ścieżce kariery w marketingu i swobodnie obraca się w przestrzeni social mediów. Jeśli w Twojej głowie nie przestają pojawiać się nowe pomysły, które czekają, by zamienić je w niezwykłe kampanie marketingowe, a skrupulatność i samodyscyplina to Twoje naturalne cechy to znak, że szukamy właśnie Ciebie! Dołącz do nas, zostań Specjalistą ds. marketingu i zdobądź przestrzeń, która pozwoli Ci na rozkwit Twojej kariery!

To co? Do zobaczenia w Comarch!

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum rok doświadczenia zawodowego w dziale marketingu, agencji digital lub na podobnym stanowisku przy prowadzeniu kampanii META oraz Google
  • Dobra znajomość:
    • narzędzi e-marketingowych: META, Google Ads, GTM, GSC, GA4, Lookerstudio, YouTube
    • programów graficznych: Canva
  • Umiejętność wyciągania wniosków i budowania rekomendacji opartych na analizie danych
  • Gotowość do podejmowania inicjatyw i samodzielność w realizacji zadań od inicjacji po finalizację
  • Kreatywność, proaktywne podejście, sprawność w zarządzaniu wieloma projektami jednocześnie oraz zdolność do efektywnej współpracy z różnymi działami i zespołami

TWOJE ZADANIA

  • Prowadzenie we współpracy z agencją reklamową płatnych kampanii reklamowych (META, Google, programmatic)
  • Planowanie budżetu kampanii Meta / Ads
  • Zarządzanie i modyfikowanie kampanii w celu zwiększenia jej efektywności
  • Raportowanie, analiza i badanie skuteczności działań marketingowych
  • Tworzenie contentu na potrzeby mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, TikTok, Instagram, YouTube)
  • Współpraca ze specjalistami SEO-content oraz z pozostałymi działami firmy
  • Research marketingowy, śledzenie bieżących trendów rynkowych i działań konkurencji
  • Wsparcie w organizacji spotkań cyklicznych i konferencji oraz w tworzeniu kalendarza mediów społecznościowych (docelowo samodzielne prowadzenie)

DLA CIEBIE

  • Bezpośredni udział w rozwoju nowoczesnej platformy dla firm oraz możliwość realizacji własnych pomysłów
  • Stabilne zatrudnienie – za nami 30 lat pełnych sukcesu w realizacji i wdrażaniu autorskich projektów informatycznych
  • Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, oparta na zaufaniu i wzajemnej pomocy

Rozwijaj się w Comarch