Szukaj ofert

Service Level Manager (IT /Telekomunikacja / IoT)

Wrocław
Numer referencyjny: SLM/TB

Internet Rzeczy (IoT) to przyszłość: Smart Home, Smart Metering, Asset Tracking, Automotive, Industry 4.0, Smart Lightning, Healthcare, ... a ilość zastosowań ciągle rośnie. Rozwiązania IoT można znaleźć wszędzie - od obroży psa, przez samochody, po największe fabryki. Część z nich jest już zapewne w Twoim domu (np. zdalny odczyt licznika) czy otoczeniu (np. tablice świetlne z czasem przyjazdu komunikacji miejskiej), a to dopiero początek.

Wszystkie te urządzenia trzeba podłączyć do sieci i dostarczyć im odpowiednie (dopasowane do zastosowania) usługi telekomunikacyjne, dbając jednocześnie o ich bezpieczeństwo i niezawodność. Jest to obszar niesamowitego rozwoju dla operatorów telekomunikacyjnych, którzy potrzebują innowacyjnego oprogramowania do obsługi tego biznesu. Więcej informacji o naszym systemie znajdziesz na naszej stronie . W tej dziedzinie jesteśmy światowym liderem, a z naszej platformy korzystają najwięksi gracze (Deutsche Telekom, A1 Telekom Austria Group, Saudi Telecom Company, Sunrise, America Movil) na całym globie - Europa, Bliski Wschód, Ameryki.

Pracujemy jednocześnie nad wieloma nowymi projektami, kolejnymi wersjami oprogramowania dla obecnych klientów jak i utrzymujemy i rozwijamy działające już wdrożenia. Jesteśmy szybko rosnącym działem, w którym ambitni i zmotywowani ludzie znajdą przestrzeń do bardzo szybkiego rozwoju kariery. W wielu obszarach poszukujemy osób chcących dołączyć do naszego zespołu i stać się częścią siły, która sprawi, że kolejne projekty w ekscytującym obszarze IoT ujrzą światło dzienne.

Obecnie dla dobrze zorganizowanych osób gotowych do rozpoczęcia lub rozwoju kariery na pograniczu IT i biznesu, otwartych na wyzwania związane z kontaktem z zagranicznymi klientami i rozbudowanymi systemami informatycznymi oferujemy pracę na stanowisku Service Level Manager'a. Pracując z nami na tym samodzielnym stanowisku managerskim, masz okazję dbać o poziom usług w szerokim zakresie dla największych operatorów telekomunikacyjnych świata, głównie z Europy Zachodniej, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej. Z tego stanowiska możliwa jest także ewolucja w kierunku Kierownika Projektu.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
  • Język angielski biegły w mowie i w piśmie
  • Umiejętność zbudowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych z klientem
  • Kompetencje międzykulturowe - zrozumienie i umiejętność pracy z innymi kulturami
  • Wysoka samodyscyplina w zarządzaniu własnym czasem i wywiązywanie się z ustalonych terminów
  • Umiejętność sprawnego priorytetyzowania zadań
  • Doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu zadaniami oraz umiejętność pracy w zespole
  • Konstruktywne podejście do rozwiązywania problemów i nastawienie na rezultaty
  • Pozytywne nastawienie, motywowanie innych
  • Duch ciągłego usprawniania - rozwijanie nowych sposobów na usprawnianie procesów i pracy organizacji, wykorzystywanie okazji
  • Umiejętność czytelnego raportowania (w tym kreowania adekwatnych metryk i ich interpretacji)
  • Wykształcenie wyższe w obszarze IT, Telekomunikacji, Zarządzania lub podobnych
  • Co najmniej rok doświadczenia w pracy w podobnej branży (IT/Telekomunikacja)
  • Dodatkowym atutem będzie:
    • Wiedza na temat dobrych praktyk ITIL oraz doświadczenie we wsparciu skomplikowanych systemów IT
    • Wiedza dziedzinowa w obszarze telekomunikacji
    • Doświadczenie w pracy charakteryzującej się bliskim kontaktem z klientem

TWOJE ZADANIA

  • Zapewnienie funkcjonowania usług IT dostarczanych przez Comarch w celu odpowiedniego wsparcia procesów biznesowych klienta
  • Mierzenie i raportowanie parametrów usług, jak również przygotowywanie wartościowego wkładu na spotkania różnych szczebli zarządzania
  • Monitorowanie i zwiększanie satysfakcji klientów z usług dostarczanych przez Comarch
  • Budowanie i utrzymanie długoterminowej relacji ze swoimi partnerami po stronie klienta
  • Kierowanie współpracą z architektami systemowymi, programistami, testerami, R&D i zespołami wsparcia
  • Dbanie o odpowiednią priorytetyzację zadań w zespołach i dotrzymywanie zobowiązań
  • Koordynacja najpoważniejszych incydentów, obsługa eskalacji oraz organizowanie dalszych akcji prewencyjnych
  • Zapewnienie wywiązywania się firmy z realizacji umów zawartych z klientami

DLA CIEBIE

  • Doskonała atmosfera pracy oparta na zaufaniu i wzajemnej pomocy
  • Bardzo duże możliwości rozwoju – zarówno kompetencji technicznych jak i dziedzinowych
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego - możliwość zmiany roli/stanowiska i odkrycia nowych pasji i potencjału
  • Ciekawe zadania i wiele wyzwań w innowacyjnym obszarze IoT
  • Udział w dużych, międzynarodowych projektach rozpoznawalnych na rynku
  • Realny wpływ na prowadzone projekty i wytwarzane produkty, coraz mocniej kształtujące otaczającą nas rzeczywistość
  • Stabilna praca w odnoszącej światowe sukcesy polskiej firmie
  • Elastyczny czas pracy
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności

#comarch

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego