Service Level Manager (IT /Telekomunikacja / IoT)
Numer referencyjny: SLM/TB
Internet Rzeczy (IoT) to przyszłość: Smart Home, Smart Metering, Asset Tracking, Automotive, Industry 4.0, Smart Lightning, Healthcare, ... a ilość zastosowań ciągle rośnie. Rozwiązania IoT można znaleźć wszędzie - od obroży psa, przez samochody, po największe fabryki. Część z nich jest już zapewne w Twoim domu (np. zdalny odczyt licznika) czy otoczeniu (np. tablice świetlne z czasem przyjazdu komunikacji miejskiej), a to dopiero początek.
Wszystkie te urządzenia trzeba podłączyć do sieci i dostarczyć im odpowiednie (dopasowane do zastosowania) usługi telekomunikacyjne, dbając jednocześnie o ich bezpieczeństwo i niezawodność. Jest to obszar niesamowitego rozwoju dla operatorów telekomunikacyjnych, którzy potrzebują innowacyjnego oprogramowania do obsługi tego biznesu. Więcej informacji o naszym systemie znajdziesz na naszej stronie . W tej dziedzinie jesteśmy światowym liderem, a z naszej platformy korzystają najwięksi gracze (Deutsche Telekom, A1 Telekom Austria Group, Saudi Telecom Company, Sunrise, America Movil) na całym globie - Europa, Bliski Wschód, Ameryki.
Pracujemy jednocześnie nad wieloma nowymi projektami, kolejnymi wersjami oprogramowania dla obecnych klientów jak i utrzymujemy i rozwijamy działające już wdrożenia. Jesteśmy szybko rosnącym działem, w którym ambitni i zmotywowani ludzie znajdą przestrzeń do bardzo szybkiego rozwoju kariery. W wielu obszarach poszukujemy osób chcących dołączyć do naszego zespołu i stać się częścią siły, która sprawi, że kolejne projekty w ekscytującym obszarze IoT ujrzą światło dzienne.
Obecnie dla dobrze zorganizowanych osób gotowych do rozpoczęcia lub rozwoju kariery na pograniczu IT i biznesu, otwartych na wyzwania związane z kontaktem z zagranicznymi klientami i rozbudowanymi systemami informatycznymi oferujemy pracę na stanowisku Service Level Manager'a. Pracując z nami na tym samodzielnym stanowisku managerskim, masz okazję dbać o poziom usług w szerokim zakresie dla największych operatorów telekomunikacyjnych świata, głównie z Europy Zachodniej, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej. Z tego stanowiska możliwa jest także ewolucja w kierunku Kierownika Projektu.
PROFIL PRACOWNIKA
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
- Język angielski biegły w mowie i w piśmie
- Umiejętność zbudowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych z klientem
- Kompetencje międzykulturowe - zrozumienie i umiejętność pracy z innymi kulturami
- Wysoka samodyscyplina w zarządzaniu własnym czasem i wywiązywanie się z ustalonych terminów
- Umiejętność sprawnego priorytetyzowania zadań
- Doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu zadaniami oraz umiejętność pracy w zespole
- Konstruktywne podejście do rozwiązywania problemów i nastawienie na rezultaty
- Pozytywne nastawienie, motywowanie innych
- Duch ciągłego usprawniania - rozwijanie nowych sposobów na usprawnianie procesów i pracy organizacji, wykorzystywanie okazji
- Umiejętność czytelnego raportowania (w tym kreowania adekwatnych metryk i ich interpretacji)
- Wykształcenie wyższe w obszarze IT, Telekomunikacji, Zarządzania lub podobnych
- Co najmniej rok doświadczenia w pracy w podobnej branży (IT/Telekomunikacja)
- Dodatkowym atutem będzie:
- Wiedza na temat dobrych praktyk ITIL oraz doświadczenie we wsparciu skomplikowanych systemów IT
- Wiedza dziedzinowa w obszarze telekomunikacji
- Doświadczenie w pracy charakteryzującej się bliskim kontaktem z klientem
TWOJE ZADANIA
- Zapewnienie funkcjonowania usług IT dostarczanych przez Comarch w celu odpowiedniego wsparcia procesów biznesowych klienta
- Mierzenie i raportowanie parametrów usług, jak również przygotowywanie wartościowego wkładu na spotkania różnych szczebli zarządzania
- Monitorowanie i zwiększanie satysfakcji klientów z usług dostarczanych przez Comarch
- Budowanie i utrzymanie długoterminowej relacji ze swoimi partnerami po stronie klienta
- Kierowanie współpracą z architektami systemowymi, programistami, testerami, R&D i zespołami wsparcia
- Dbanie o odpowiednią priorytetyzację zadań w zespołach i dotrzymywanie zobowiązań
- Koordynacja najpoważniejszych incydentów, obsługa eskalacji oraz organizowanie dalszych akcji prewencyjnych
- Zapewnienie wywiązywania się firmy z realizacji umów zawartych z klientami
DLA CIEBIE
- Doskonała atmosfera pracy oparta na zaufaniu i wzajemnej pomocy
- Bardzo duże możliwości rozwoju – zarówno kompetencji technicznych jak i dziedzinowych
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego - możliwość zmiany roli/stanowiska i odkrycia nowych pasji i potencjału
- Ciekawe zadania i wiele wyzwań w innowacyjnym obszarze IoT
- Udział w dużych, międzynarodowych projektach rozpoznawalnych na rynku
- Realny wpływ na prowadzone projekty i wytwarzane produkty, coraz mocniej kształtujące otaczającą nas rzeczywistość
- Stabilna praca w odnoszącej światowe sukcesy polskiej firmie
- Elastyczny czas pracy
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności