Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Revenue Operations Manager

Numer referencyjny: ROM/E
Lokalizacje:
Kraków
Doświadczenie:
Regular, Senior

Masz doświadczenie w planowaniu sprzedaży i analizie przychodów? Wiesz, że za skuteczną sprzedażą stoją nie tylko zespoły sprzedażowe, ale również przemyślane procesy, konkretne i mierzalne cele i dobra analityka? W takim razie dołącz do nas na stanowisko Revenue Operations Managera!

W tej roli będziesz odpowiadać za tworzenie rocznych planów przychodowych, definiowanie i rozbijanie celów sprzedażowych na poziom zespołów, planowanie działań Go-To-Market (GTM), a także wdrażanie narzędzi wspierających zespoły handlowe.

Jeśli potrafisz połączyć analityczne myślenie z rozumieniem celów biznesowych i swobodnie komunikujesz się po angielsku – aplikuj!

Profil pracownika

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia lub pokrewne)
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze planowania sprzedaży, analiz przychodów, zarządzania operacjami sprzedaży w środowisku międzynarodowym
  • Umiejętność definiowania i wdrażania procesów, określenie celów sprzedażowych i ich kaskadowania na zespoły sprzedażowe
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość innego języka obcego, np. niemieckiego lub francuskiego)
  • Zaawansowana znajomość narzędzi pakietu Microsoft Office (Excel, PowerPoint)
  • Umiejętność:
    • pracy z danymi oraz rekomendowania działań na ich podstawie
    • efektywnej komunikacji z zespołami sprzedażowymi, działami wsparcia, zarządem oraz interesariuszami zewnętrznymi
    • analitycznego myślenia
  • Wysoki poziom samodzielności, inicjatywy oraz umiejętność podejmowania decyzji
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu:
    • projektami
    • procesami sprzedażowymi m.in. raportowaniem wyników oraz systemami CRM

Twoje zadania

  • Tworzenie i zarządzanie rocznymi planami przychodów, w tym procesem ustalania celów sprzedażowych oraz account and territory planning
  • Kaskadowanie celów strategicznych na poziom operacyjny i indywidualny, z uwzględnieniem danych rynkowych i historycznych
  • Opracowanie planów działań sprzedażowych oraz wspieranie zarządzania portfelem kont w przypisanych regionach
  • Współtworzenie i wdrażanie planów Go-To-Market
  • Analiza efektywności modelu pokrycia rynku (m.in. struktura zespołów, obciążenie, wynagrodzenie) i rekomendowanie usprawnień
  • Projektowanie i wdrażanie prostych narzędzi planistycznych wspierających zespoły sprzedażowe w codziennej pracy
  • Przygotowanie raportów, analiz i materiałów strategicznych dla partnerów biznesowych oraz interesariuszy wewnętrznych
  • Współpraca z zespołami regionalnymi oraz finansowymi w zakresie optymalizacji modeli pokrycia i planów działań

Dla Ciebie

  • Szansa na zdobycie doświadczenia w jednej z największych spółek informatycznych w Polsce
  • Możliwość pracy w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia (60% stacjonarnie, 40% zdalnie)
  • Elastyczne godziny pracy
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Współpraca z różnymi zespołami kompetencyjnymi, która pozwoli Ci na poznanie nowych technologii i poszerzenie wiedzy w obszarze IT
  • Wsparcie rozwojowe w ramach wewnętrznych procesów szkoleniowych
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, stołówka, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią
  • Możliwość udziału w wydarzeniach sportowych, spotkaniach integracyjnych i akcjach społecznych – bo wspólnie możemy więcej!
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking

Praca w IT w Krakowie

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego