Revenue Operations Manager
Numer referencyjny: ROM/E
Masz doświadczenie w planowaniu sprzedaży i analizie przychodów? Wiesz, że za skuteczną sprzedażą stoją nie tylko zespoły sprzedażowe, ale również przemyślane procesy, konkretne i mierzalne cele i dobra analityka? W takim razie dołącz do nas na stanowisko Revenue Operations Managera!
W tej roli będziesz odpowiadać za tworzenie rocznych planów przychodowych, definiowanie i rozbijanie celów sprzedażowych na poziom zespołów, planowanie działań Go-To-Market (GTM), a także wdrażanie narzędzi wspierających zespoły handlowe.
Jeśli potrafisz połączyć analityczne myślenie z rozumieniem celów biznesowych i swobodnie komunikujesz się po angielsku – aplikuj!
Profil pracownika
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia lub pokrewne)
- Minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze planowania sprzedaży, analiz przychodów, zarządzania operacjami sprzedaży w środowisku międzynarodowym
- Umiejętność definiowania i wdrażania procesów, określenie celów sprzedażowych i ich kaskadowania na zespoły sprzedażowe
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość innego języka obcego, np. niemieckiego lub francuskiego)
- Zaawansowana znajomość narzędzi pakietu Microsoft Office (Excel, PowerPoint)
- Umiejętność:
- pracy z danymi oraz rekomendowania działań na ich podstawie
- efektywnej komunikacji z zespołami sprzedażowymi, działami wsparcia, zarządem oraz interesariuszami zewnętrznymi
- analitycznego myślenia
- Wysoki poziom samodzielności, inicjatywy oraz umiejętność podejmowania decyzji
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu:
- projektami
- procesami sprzedażowymi m.in. raportowaniem wyników oraz systemami CRM
Twoje zadania
- Tworzenie i zarządzanie rocznymi planami przychodów, w tym procesem ustalania celów sprzedażowych oraz account and territory planning
- Kaskadowanie celów strategicznych na poziom operacyjny i indywidualny, z uwzględnieniem danych rynkowych i historycznych
- Opracowanie planów działań sprzedażowych oraz wspieranie zarządzania portfelem kont w przypisanych regionach
- Współtworzenie i wdrażanie planów Go-To-Market
- Analiza efektywności modelu pokrycia rynku (m.in. struktura zespołów, obciążenie, wynagrodzenie) i rekomendowanie usprawnień
- Projektowanie i wdrażanie prostych narzędzi planistycznych wspierających zespoły sprzedażowe w codziennej pracy
- Przygotowanie raportów, analiz i materiałów strategicznych dla partnerów biznesowych oraz interesariuszy wewnętrznych
- Współpraca z zespołami regionalnymi oraz finansowymi w zakresie optymalizacji modeli pokrycia i planów działań
Dla Ciebie
- Szansa na zdobycie doświadczenia w jednej z największych spółek informatycznych w Polsce
- Możliwość pracy w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia (60% stacjonarnie, 40% zdalnie)
- Elastyczne godziny pracy
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Współpraca z różnymi zespołami kompetencyjnymi, która pozwoli Ci na poznanie nowych technologii i poszerzenie wiedzy w obszarze IT
- Wsparcie rozwojowe w ramach wewnętrznych procesów szkoleniowych
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, stołówka, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią
- Możliwość udziału w wydarzeniach sportowych, spotkaniach integracyjnych i akcjach społecznych – bo wspólnie możemy więcej!
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking