Młodszy specjalista ds. marketingu treści (Młodszy Copywriter)
Numer referencyjny: MC/U
Do zespołu marketingu poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Copywritera, która będzie tworzyć oryginalne i wysokiej jakości treści w języku angielskim. Treści na strony produktowe, notatki prasowe, opisy produktów czy case studies to przykładowe treści za jakie będziesz odpowiadać. Jeśli lubisz pisać, pracujesz terminowo i rzetelnie, a do tego sprawnie działasz zespołowo i myślisz nieszablonowo, to zaaplikuj do nas już dzisiaj.
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w pracy z tekstem (mile widziane doświadczenie w branży IT)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum poziom C1)
- Lekkie pióro – doświadczenie w pisaniu angażujących oraz atrakcyjnych stylistycznie i merytorycznie treści
- Zainteresowanie obszarem digital marketingu i PR
- Dobra organizacja pracy własnej oraz nastawienie na realizację celu
TWOJE ZADANIA
- Tworzenie i redakcja tekstów marketingowych (opisy produktów, treści do materiałów marketingowych itp.) przy współpracy z product managerami, marketerami, konsultantami
- Tworzenie treści na potrzeby aktualizacji stron www oraz social media
- Tworzenie i optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek, ścisła współpraca
z działem SEO - Tworzenie newsów i notek prasowych, ścisła współpraca z działem PR
DLA CIEBIE
- Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje w obszarze digital marketingu
- Praca, która umożliwia codzienny kontakt z językiem angielskim
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz wiele ścieżek rozwoju zawodowego
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
- Kameralne, kilkuosobowe pokoje, brak gorących biurek
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
- Elastyczne godziny pracy w modelu pracy hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)