Młodszy specjalista ds. marketing automation
Numer referencyjny: MSMA/U
Interesuje Cię obszar automatyzacji działań marketingowych? Chcesz projektować różne scenariusze kampanii dopasowane do zachowań użytkowników?
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiadać za konfigurację kampanii w systemie marketing automation, które mają na celu zapewnienie ciągłej i dopasowanej do potrzeb użytkownika komunikacji. Czeka na Ciebie praca w świetnym zespole w największej polskiej firmie IT!
PROFIL PRACOWNIKA- Wykształcenie wyższe
- Język angielski na poziomie zaawansowanym
- Znajomość i doświadczenie w pracy z przynajmniej jednym systemem do marketing automation
- Znajomość zasad lead nurturing
- Podejście analityczne
- Skrupulatność
- Samodzielność i inicjatywa
TWOJE ZADANIA- Tworzenie i konfiguracja kampanii w systemie Marketing Automation
- Optymalizacja kampanii - segmentacja, testy A/B
- Dbanie o rozwój funkcjonalny systemu, zgłaszanie usprawnień, proponowanie nowych rozwiązań
- Śledzenie najnowszych technologii i trendów związanych z pełnioną funkcją
- Współpraca z działem marketingu i innymi zespołami w firmie przy planowaniu, tworzeniu i konfiguracji kampanii automatyzujących działania marketingowe
- Analiza i raportowanie efektywności prowadzonych kampanii, proponowanie zmian
DLA CIEBIE- Indywidualny plan szkoleń
- Elastyczne godziny pracy
- Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
- Brak dress code’u
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Udział w imprezach integracyjnych i wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności