Młodszy konsultant asysty technicznej z językiem hiszpańskim
Numer referencyjny: KFH/U
Nasz zespół realizuje zadania z zakresu tzw. utrzymania serwerów, sieci komputerowych i urządzeń sieciowych. Sam proces monitorowania tej infrastruktury mamy zautomatyzowany, ale zapewnienie reakcji serwisowej w przypadku pojawienia się awarii będzie już… po Twojej stronie. Ale nie martw się! Będziesz mieć do dyspozycji wszelkie niezbędne narzędzia, dedykowane instrukcje oraz nieograniczony dostęp do naszej bazy wiedzy. W przypadku trudniejszych incydentów, będziesz mieć również wsparcie inżynierów z innych zespołów (również tych spoza Comarch).
By rozpocząć pracę u nas, nie musisz mieć doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku – ale jeśli będziesz je mieć, będzie ono mile widziane. Z uwagi na to, że obsługujemy międzynarodowe projekty, niezbędna jest znajomość języka angielskiego (B1/B2: czytanie dokumentacji) oraz na poziomie C1/C2 języka hiszpańskiego (konwersacja z klientem). Zatem jeśli zależy Ci na rozwoju osobistym w obszarze IT – to aplikuj już dziś!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe (ostatni rok studiów lub po obronie pracy, najlepiej po kierunku: iberystyka)
- Minimum 6-12 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta, pracy z dokumentacją techniczną (praca będzie wg instrukcji stanowiskowych)
- Pełna, profesjonalna znajomość języka hiszpańskiego (praca wykonywana wyłącznie w języku obcym)
- Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B1/B2)
- Dbałość o szczegóły, systematyczność, dokładność i terminowość w pracy z mailami, dokumentacją, instrukcjami i zgłoszeniami
- Gotowość do pracy na pełny etat w systemie zmianowym wg grafiku dyżurów
- Zdolności analityczne, umiejętność współpracy w zespole
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej (dbałość o szczegóły, pilnowanie terminów, umiejętność zarządzania wieloma zadaniami naraz wg ich priorytetów)
- Wysoka kultura osobista
- Profesjonalne podejście do obowiązków – odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, zachowywanie ustalonych standardów jakości, proaktywność, gotowość do nauki – podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem
TWOJE ZADANIA
- Komunikacja z klientami i inżynierami z innych linii wsparcia
- Monitorowanie infrastruktury serwerowej
- Reakcja serwisowa na alerty i notyfikacje mailowe z systemu monitoringu
- Analiza alertów, rejestracja zgłoszeń, wstępna diagnostyka
- Terminowa obsługa incydentów, wniosków, zapytań od klientów
- Praca zgodnie z wytycznymi z instrukcji operacyjnych
DLA CIEBIE
- Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz kilkanaście różnych ścieżek dalszego rozwoju zawodowego
- Kontakt z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT oraz współpraca z doświadczonymi specjalistami
- Długofalowa współpraca i atrakcyjne warunki finansowe dopasowane do doświadczenia oraz umiejętności
- Praca w młodym, a zarazem doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Bezpośrednio na naszym kampusie w Krakowie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka