Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Młodszy konsultant asysty technicznej z językiem hiszpańskim

Numer referencyjny: KFH/U
Lokalizacje:
Kraków
Doświadczenie:
Junior

Nasz zespół realizuje zadania z zakresu tzw. utrzymania serwerów, sieci komputerowych i urządzeń sieciowych. Sam proces monitorowania tej infrastruktury mamy zautomatyzowany, ale zapewnienie reakcji serwisowej w przypadku pojawienia się awarii będzie już… po Twojej stronie. Ale nie martw się! Będziesz mieć do dyspozycji wszelkie niezbędne narzędzia, dedykowane instrukcje oraz nieograniczony dostęp do naszej bazy wiedzy. W przypadku trudniejszych incydentów, będziesz mieć również wsparcie inżynierów z innych zespołów (również tych spoza Comarch).

By rozpocząć pracę u nas, nie musisz mieć doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku – ale jeśli będziesz je mieć, będzie ono mile widziane. Z uwagi na to, że obsługujemy międzynarodowe projekty, niezbędna jest znajomość języka angielskiego (B1/B2: czytanie dokumentacji) oraz na poziomie C1/C2 języka hiszpańskiego (konwersacja z klientem). Zatem jeśli zależy Ci na rozwoju osobistym w obszarze IT – to aplikuj już dziś!

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe (ostatni rok studiów lub po obronie pracy, najlepiej po kierunku: iberystyka)
  • Minimum 6-12 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta, pracy z dokumentacją techniczną (praca będzie wg instrukcji stanowiskowych)
  • Pełna, profesjonalna znajomość języka hiszpańskiego (praca wykonywana wyłącznie w języku obcym)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B1/B2)
  • Dbałość o szczegóły, systematyczność, dokładność i terminowość w pracy z mailami, dokumentacją, instrukcjami i zgłoszeniami
  • Gotowość do pracy na pełny etat w systemie zmianowym wg grafiku dyżurów
  • Zdolności analityczne, umiejętność współpracy w zespole
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej (dbałość o szczegóły, pilnowanie terminów, umiejętność zarządzania wieloma zadaniami naraz wg ich priorytetów)
  • Wysoka kultura osobista
  • Profesjonalne podejście do obowiązków – odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, zachowywanie ustalonych standardów jakości, proaktywność, gotowość do nauki – podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem

TWOJE ZADANIA

  • Komunikacja z klientami i inżynierami z innych linii wsparcia
  • Monitorowanie infrastruktury serwerowej
  • Reakcja serwisowa na alerty i notyfikacje mailowe z systemu monitoringu
  • Analiza alertów, rejestracja zgłoszeń, wstępna diagnostyka
  • Terminowa obsługa incydentów, wniosków, zapytań od klientów
  • Praca zgodnie z wytycznymi z instrukcji operacyjnych

DLA CIEBIE

  • Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz kilkanaście różnych ścieżek dalszego rozwoju zawodowego
  • Kontakt z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT oraz współpraca z doświadczonymi specjalistami
  • Długofalowa współpraca i atrakcyjne warunki finansowe dopasowane do doświadczenia oraz umiejętności
  • Praca w młodym, a zarazem doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Bezpośrednio na naszym kampusie w Krakowie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka

Praca w IT w Krakowie

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego