Młodszy konsultant asysty technicznej (administracja publiczna)
Numer referencyjny: MKAT/A
Jesteś osobą, która z łatwością nawiązuje kontakt z innymi? Posiadasz chęć do uczenia się nowych rzeczy? Kontakt z klientem nie jest Ci obcy? A może chcesz zdobyć swoje pierwsze doświadczenie w branży IT? Tak? W takim razie dobrze trafiłeś/aś!
Dla naszego klienta z sektora administracji publicznej poszukujemy osoby odpowiedzialnej za asystę techniczną Portalu Informacyjnego Sądów Powszechnych.
Nie zwlekaj, czekamy na Ciebie!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne lub prawnicze (mile widziani również studenci ostatnich lat)
- Doskonałe zdolności komunikacyjne
- Samodzielność
- Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office
- Umiejętność pracy zespołowej
- Gotowość do pracy w modelu stacjonarnym (praca 100% w biurze naszego klienta we Wrocławiu)
- Dodatkowym atutem będzie znajomość baz danych (SQL), ale nie jest to wymóg konieczny, bo tego i innych przydatnych umiejętności IT chętnie nauczymy Cię w trakcie pracy
TWOJE ZADANIA
- Utrzymywanie stałego kontaktu i przepływu informacji pomiędzy zespołem klienta oraz zespołem Comarch
- Wspieranie klienta w testach oraz raportowanie ich przebiegu
- Bieżący monitoring systemu, jakości dostarczanych modyfikacji oraz ogólnego stanu realizacji kolejki zgłoszeń serwisowych
- Zbieranie nowych wymagań oraz tworzenie dokumentacji wstępnej dla analityków
- Wspieranie klienta, zespołu programistów i inżynierów systemowych przy realizacji bieżących zadań implementacyjnych oraz koordynowanie współpracy zespołów dla zakresu tworzenia i realizacji RoadMap
DLA CIEBIE
- Stałe godziny pracy
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
- Szansa nauki od najlepszych – w Comarch pracuje wielu specjalistów