Manager programu lojalnościowego
Numer referencyjny: LPM/U
Lokalizacje:
Kraków, Warszawa, Białystok
Jeśli nie boisz się nowych wyzwań oraz biegle posługujesz się językiem niemieckim to zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Jako konsultant ds. wdrożeń będziesz miał okazję zarządzać programem lojalnościowym, będziesz także odpowiedzialny za pracę z klientem oraz analizę jego potrzeb.
Nie wahaj się, aplikuj już dziś!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe lub IV/V rok studiów (ekonomia, informatyka lub pokrewne kierunki)
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1), dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Rozwinięte zdolności analityczne
- Otwartość na nowe wyzwania i chęć poszerzania wiedzy
TWOJE ZADANIA
- Zarządzanie programem lojalnościowych od strony administracyjnej – obsługa oprogramowania Comarch
- Raportowanie wyników programu lojalnościowego
- Współpraca z niemieckojęzycznymi partnerami oraz klientem z obszaru DACH
- Współpraca z zespołem IT (w Polsce oraz Niemczech)
- Kontrola kwestii finansowych związanych z projektem (np. weryfikacja faktur partnerów, kontakt z zespołem fakturującym po stronie Comarch, monitorowanie zaległych płatności)
- Konfiguracja techniczna promocji, zakładanie i update nagród w systemie, wysyłka i tracking newsletterów
- Koordynacja kampanii marketingowych
DLA CIEBIE
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych
- Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
- Elastyczne godziny pracy
- Dofinansowanie do szkoleń
- Brak dress codu
- Kameralne pokoje, aneksy kuchenne z kawą i herbatą