Koordynator produkcji IT ds. procesu sprzedażowego
Numer referencyjny: KPS/TB
W projektach Biura Sektora rozpoznajemy poszczególne obszary działalności firmy, zawsze jesteśmy pierwsi w miejscach gdzie zmienia się firma. Najczęściej kreujemy tę zmianę. Mamy wpływ na codzienną pracę ponad 600 osób tworzących sektor telekomunikacji oraz szeroki dostęp do najbardziej doświadczonych managerów w firmie. Nasze projekty realizowane są na wielu płaszczyznach (operacyjnym, transformacji produkcji i biznesu oraz strategicznym).
Szukamy osób do niewielkiego i silnie autonomicznego zespołu Telco BSS Sector's Office. Zespół w całości jest zlokalizowany w Krakowie, ale chętnie rozważymy również kandydatów z Wrocławia, Poznania, Warszawy i Łodzi.
Oczekujemy, że Ty jako nowy członek zespołu pomożesz nam w bezpośrednim nadzorze i wsparciu procesu sprzedażowego w jego zaawansowanej fazie od strony produkcji w celu usprawnienia jego przebiegu i poprawy jakości kontraktów definiujących przyszłe projekty.
Mimo tego, że jesteśmy dużą organizacją produkującą oprogramowanie IT, mamy płaską strukturę zarządzania, więc możesz być blisko zespołów, którym pomagasz.
Jeśli ten opis pasuje do Ciebie i Twoich oczekiwań, nie wahaj się i zaaplikuj już dziś.
PROFIL PRACOWNIKA- Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku konsultanta/product managera/product ownera wsparte wcześniejszym doświadczeniem na stanowiskach w IT, bądź 2 lata doświadczenia jako analityk biznesowy
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub ekonomiczne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (współpraca z klientami zagranicznymi), min. B2
- Umiejętność analitycznego i procesowego myślenia
- Praktyczne umiejętności analityczne i negocjacyjne
- Samodzielność, skuteczność oraz determinacja w dążeniu do celu
- Doskonałe zdolności interpersonalne
- Umiejętność i doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu projektów
- Nastawienie na rezultaty i realizację celów
- Wysokie poczucie odpowiedzialności przekładające się na odpowiedzialność za rezultaty
- Otwartość i komunikatywność
- Nieustępliwość w dążeniu do celu
- Dokładność, skrupulatność
- Mile widziane doświadczenie w branży telekomunikacyjnej
TWOJE ZADANIA- Tworzenie dokumentacji produktowej obejmujące wsparcie PDM w obsłudze i usprawnianiu procesu zarządzania wymaganiami (filtrowanie wymagań ze wszystkich źródeł)
- Koordynacja prac w procesie sprzedażowym na linii sprzedaż-consulting-produkcja
- Optymalizacja procesu dopasowania oferty do istniejących produktów
- Wsparcie i optymalizacja procesu przygotowywania wycen na potrzeby ofert
- Wsparcie Product Managerów i szefów Bussines Unitów produkcyjnych w procesie obsługi leadów - współpraca z zespołami technicznego wsparcia sprzedaży w procesie pozyskiwania nowych kontraktów
- Zaangażowanie w proces sprzedażowy leadów strategicznych i o wysokim prawdopodobieństwie finalizacji
- Wsparcie przy weryfikacji kontraktów
- Analiza i opracowanie planów mitygacji ryzyk
- Wsparcie współpracy pomiędzy:
- kierownikami produktów (Product Managers)
- właścicielami produktów (Product Owners)
- analitykami wdrożeniowymi (Business Analysts)
- architektami (Software Architects)
- projektantami UX (UX Designers)
DLA CIEBIE
- Praca z technologiami przyszłości – dosłownie. Obecnie jesteśmy jednymi z pionierów na rynku i czołowym globalnym dostawcą rozwiązań dla branży telekomunikacyjnej
- Świetna atmosfera w pracy – co zawsze podkreślają nasi pracownicy
- Szerokie możliwości rozwoju – mamy wiele ciekawych projektów i stanowisk, więc jeżeli w przyszłości poczujesz potrzebę rozwoju w nowym kierunku, chętnie Cię w tym wesprzemy
- Stabilność zatrudnienia. Comarch nastawiony jest na nieprzerwany rozwój swoich produktów, oparty o szeroki portfel projektów.
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku - prowadzimy projekty na 5 kontynentach
- Płaska struktura zarządzania
- Realizacja projektów dla największych telecomów na całym świecie
- Realny wpływ na wygląd produktu
- Realny wpływ na wybór narzędzi i kształt procesów wpływających na codzienną pracę
- System płatnych poleceń pracowniczych
- Elastyczne godziny pracy oraz praca w trybie hybrydowym (40% z biura, 60% zdalnie)
- Atrakcyjne lokalizacje biur w Polsce
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz dedykowany plan szkoleniowy dla kadry zarządzającej
- Darmowe bilety na wydarzenia sportowe oraz zniżki na wydarzenia kulturalne
- Dostęp do wewnętrznej biblioteki on-line Telco (prenumeraty, szkolenia wewnętrzne)
- Serwis rowerowy oraz serwis nart
- Akcje promujące aktywny tryb życia oraz programy well-beingowe
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej iMed dla pracowników oraz członków rodzin
- Ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodzin
- Dofinansowanie do zakupu okularów
- Brak dress-code