Konsultant ds. wdrożeń z językiem francuskim
Numer referencyjny: KWF/T
Na stanowisko konsultanta szukamy osoby z doświadczeniem w obszarze wdrożeń systemów IT i bardzo dobrą znajomością języka francuskiego.
Jeśli zależy Ci na rozwoju zawodowym, pogłębieniu kompetencji informatycznych oraz lingwistycznych – aplikuj już dziś i dołącz do Comarch.
Telekomunikacja i IT to nasz obszar działania. Tworzymy i dostarczamy rozwiązania informatyczne dla największych graczy na rynku telekomunikacyjnym. Naszą misją jest zapewnić łatwiejsze zarządzanie sieciami przyszłości. Tymi, które już są w niektórych krajach i tymi, które będą na rynku dopiero za kilka lub kilkanaście lat. Szukamy ludzi z pasją. Jeśli to właśnie Ty jesteś jednym z nich, dołącz do nas!
Profil pracownika
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: telekomunikacja, informatyka lub pokrewne)
- Doświadczenie zawodowe we wdrażaniu systemów informatycznych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie
- Znajomość zasad pracy relacyjnych baz danych, języka SQL
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole
- Otwartość, komunikatywność, chęć nauki i rozwoju, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista
- Mile widziana znajomość branży Telco BSS
Twoje zadania
- Udział w realizacji projektów wdrożeniowych systemów informatycznych dla operatorów telekomunikacyjnych
- Analiza HLD i LLD potrzeb klienta
- Konfiguracja systemu Comarch BSS Suite: dostosowywanie systemu informatycznego do wymagań i specyfiki klienta
- Przygotowanie i utrzymywanie dokumentacji projektowej i systemowej
- Wsparcie w implementacji nowych procesów i rozwiązań biznesowych
- Testy i prezentacje przygotowanych rozwiązań (wsparcie on-site, przeprowadzanie szkoleń z zakresu projektu)
Dla Ciebie
- Udział w dużych, międzynarodowych projektach rozpoznawalnych na rynku – wsparcie doświadczonych specjalistów w okresie wdrożenia
- Zdobycie wiedzy merytorycznej na temat tworzenia profesjonalnego oprogramowania dla dużych operatorów telekomunikacyjnych
- Współpraca z różnymi zespołami kompetencyjnymi, która pozwoli Ci na poznanie nowych technologii i poszerzenie wiedzy w obszarze IT
- Praca w systemie hybrydowym (2 dni pracy zdalnej, 3 dni pracy w biurze) po stacjonarnym okresie wdrożenia
- Szkolenia i rozwój zawodowy
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking