Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Konsultant ds. wdrożeń (Telekomunikacja)

Numer referencyjny: KW/T
Lokalizacje:
Kraków, Poznań, Warszawa
Doświadczenie:
Regular

Na stanowisko konsultanta szukamy osoby z doświadczeniem w obszarze wdrożeń systemów informatycznych, która chce uczestnicznyć w nowoczesnych projektach teleinformatycznych.

Sektor Telekomunikacji Comarch odpowiada za projektowanie, wdrażanie i integrowanie systemów IT dla firm telekomunikacyjnych, w tym dla globalnych graczy, takich jak grupy Telefónica, Deutsche Telekom, Vodafone, Orange czy KPN. Nasze produkty pomagają operatorom na całym świecie w transformacjach, które mają na celu zwiększenie przychodów i efektywności biznesu, uproszczenie środowiska IT, obniżenie kosztów, podnoszenie satysfakcji klientów oraz szybkie tworzenie innowacyjnych usług. Sprawdź, jakie zadania na Ciebie czekają i aplikuj!

Profil pracownika

  • Wykształcenie wyższe techniczne (informatyka, telekomunikacja, elektronika lub kierunki pokrewne)
  • Minimum 2 lata doświadczenia we wdrażaniu systemów informatycznych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) – praca w międzynarodowym zespole
  • Wiedza z zakresu relacyjnych baz danych i języka SQL
  • Zdolność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych technicznych
  • Komunikatywność, samodzielność i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
  • Mile widziana wiedza i znajomość zagadnień z obszaru telekomunikacji (Telco BSS)

Twoje zadania

  • Uczestnictwo w realizacji projektów transformacji telekomunikacyjnych systemów BSS dla operatorów, głównie z Europy Zachodniej
  • Prowadzenie procesu analizy danego obszaru biznesowego, w tym organizacja i moderowanie warsztatów z klientem
  • Konfigurowanie systemów informatycznych w oparciu o specyfikację klienta i zebrane wymagania
  • Przygotowywanie i prezentowanie rozwiązań technicznych zarówno wewnętrznie, jak i przed klientem
  • Wspieranie klienta na etapie testów (UAT) oraz tworzenie dokumentacji wdrożonych rozwiązań

Dla Ciebie

  • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia (2 dni pracy zdalnej, 3 dni z biura)
  • Rozwój kompetencji technicznych i międzyzespołowych w dynamicznie rozwijającym się obszarze TELCO i IoT
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, które pomogą Ci poznać nasze rozwiązania oraz rozwijać kompetencje wdrożeniowe i analityczne
  • Możliwość zdobywania doświadczenia w projektach realizowanych w międzynarodowym środowisku technologicznym
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny

#comarch

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego