Konsultant asysty technicznej (wszystko.pl)
Numer referencyjny: KAT/E
Co robimy?
Budujemy nową, innowacyjną platformę sprzedażową – wszystko.pl. Umożliwiamy rozwój biznesu online, łącząc kupujących ze sprzedawcami.
Kogo szukamy?
Energicznych osób, które nie boją się wyzwań i potrafią dogadać się z klientem, zawsze i na każdy temat.
Chcą poszerzać swoją wiedzę, nie boją się zadawać pytań i potrafią zarządzać sobą w czasie.
Co oferujemy?
Gwarantujemy wsparcie fajnego, doświadczonego zespołu, który pomoże Ci się u nas rozgościć.
Dorzucamy jeszcze pakiet szkoleń na start i bazę wiedzy na temat systemu do pomocy.
U nas poznasz branżę e-commece od podszewki i będziesz mieć realny wpływ na rozwój naszej platformy.
Brzmi ciekawie? Nie czekaj, sprawdź ofertę i aplikuj już dziś!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe (preferowane informatyczne)
- Znajomość procesów e-commerce
- Umiejętność pracy zespołowej
- Analityczne myślenie
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Dobra organizacja czasu pracy
- Znajomość pakietów Microsoft Office
TWOJE ZADANIA
- Konsultowanie zgłoszeń dotyczących działania platformy w czasie rzeczywistym u naszych klientów
- Współpraca z działem produkcji celem rozwiązania problemów
- Rozwiązywanie problemów użytkowników
- Wsparcie zespołu konsultingowego w rozwijaniu platformy
- Ustalanie oczekiwań i wymagań klienta odnośnie rozwijanych produktów
DLA CIEBIE
- Wsparcie kompetentnego i doświadczonego zespołu
- Baza wiedzy na temat systemu, jego możliwości i zastosowań
- Wpływ na rozwój funkcjonalny systemu
- Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach
- Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem o międzynarodowym zasięgu
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Kameralne pokoje, brak gorących biurek (znajdziesz miejsce na paprotkę czy swój ulubiony kubek)