Konsultant asysty technicznej (Telekomunikacja, OSS)
Kraków, Katowice, Poznań, Wrocław
Numer referencyjny: KAT/TO
Chcesz rozpocząć karierę w branży IT? Wiesz co tak naprawdę kryje się za skrótem 5G? Szukamy osób chcących wystartować lub rozwinąć swoją karierę w codziennej współpracy z czołowymi dostawcami sprzętu telekomunikacyjnego oraz globalnymi operatorami telekomunikacyjnymi. Nasze produkty są wdrażane na całym świecie – od Chile, przez USA, Europę i Bliski Wschód, aż po Japonię, Koreę Płd. oraz Nową Zelandię. W dziale Support & Managed Services sektora Telco OSS będziesz miał okazję wykorzystać oraz poszerzać swoją wiedzę o systemach telekomunikacyjnych. Liczymy na Twoje zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole oraz chęć rozwiązywania problemów, z jakimi codziennie borykają się operatorzy z wielu rejonów świata.
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat (informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych)
- Znajomość:
- podstaw programowania i relacyjnych baz danych
- Oracle Database i/lub języka PL/SQL
- środowiska Linux
- metodologii ITIL
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista
- Dodatkowym atutem będzie:
- wiedza z dziedziny telekomunikacja
- wcześniejsze doświadczenie w pracy w dziale wsparcia w branży IT
- znajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański)
- dyspozycyjność
TWOJE ZADANIA
- Analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez pracowników działów technicznych operatorów
- Reagowanie na zdarzenia wykryte przez automatyczny monitoring utrzymywanych platform
- Wsparcie dla pozostałych pracowników realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
- Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (R&D)
- Weryfikacja stanu aplikacji na środowisku produkcyjnym (daily basic health-check)
- Instalacja aplikacji w postaci pełnego release lub pojedynczych poprawek
- Korekta danych w bazie danych aplikacji poprzez skrypty sql
DLA CIEBIE
- Zrównoważony rozwój umiejętności technicznych i miękkich przy pracy z największymi operatorami i specjalistami z branży telekomunikacyjnej
- Możliwość poznania od wewnątrz działania dużych i złożonych platform OSS klasy Enterprise
- Styczności z kulturami z różnych rejonów świata, w tym po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwość wyjazdów zagranicznych do klientów
- Rozwój kariery w innych działach w dalszej przyszłości – R&D, wdrożeniowych, konsultingowych
- Praca w Comarch to ponadto:
- Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
- Opieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzin
- Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
- Praca na pełen etat w przyjaznej atmosferze
- Dostęp do obiektów sportowych i rekreacyjnych oraz wsparcie udziału w zawodach
- Spotkania integracyjne, czy wspólne inicjatywy dla lokalnych społeczności (np. Mundial Comarch, Comarch ONrun/ONbike)