Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Konsultant asysty technicznej (Telekomunikacja, OSS)

Kraków, Katowice, Poznań, Wrocław
Numer referencyjny: KAT/TO

Chcesz rozpocząć karierę w branży IT? Wiesz co tak naprawdę kryje się za skrótem 5G? Szukamy osób chcących wystartować lub rozwinąć swoją karierę w codziennej współpracy z czołowymi dostawcami sprzętu telekomunikacyjnego oraz globalnymi operatorami telekomunikacyjnymi. Nasze produkty są wdrażane na całym świecie – od Chile, przez USA, Europę i Bliski Wschód, aż po Japonię, Koreę Płd. oraz Nową Zelandię. W dziale Support & Managed Services sektora Telco OSS będziesz miał okazję wykorzystać oraz poszerzać swoją wiedzę o systemach telekomunikacyjnych. Liczymy na Twoje zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole oraz chęć rozwiązywania problemów, z jakimi codziennie borykają się operatorzy z wielu rejonów świata.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat (informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych)
  • Znajomość:
    • podstaw programowania i relacyjnych baz danych
    • Oracle Database i/lub języka PL/SQL
    • środowiska Linux
    • metodologii ITIL
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Dodatkowym atutem będzie:
    • wiedza z dziedziny telekomunikacja
    • wcześniejsze doświadczenie w pracy w dziale wsparcia w branży IT
    • znajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański)
    • dyspozycyjność

TWOJE ZADANIA

  • Analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez pracowników działów technicznych operatorów
  • Reagowanie na zdarzenia wykryte przez automatyczny monitoring utrzymywanych platform
  • Wsparcie dla pozostałych pracowników realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
  • Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (R&D)
  • Weryfikacja stanu aplikacji na środowisku produkcyjnym (daily basic health-check)
  • Instalacja aplikacji w postaci pełnego release lub pojedynczych poprawek
  • Korekta danych w bazie danych aplikacji poprzez skrypty sql

DLA CIEBIE

  • Zrównoważony rozwój umiejętności technicznych i miękkich przy pracy z największymi operatorami i specjalistami z branży telekomunikacyjnej
  • Możliwość poznania od wewnątrz działania dużych i złożonych platform OSS klasy Enterprise
  • Styczności z kulturami z różnych rejonów świata, w tym po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwość wyjazdów zagranicznych do klientów
  • Rozwój kariery w innych działach w dalszej przyszłości – R&D, wdrożeniowych, konsultingowych
  • Praca w Comarch to ponadto:
    • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
    • Opieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzin
    • Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
    • Praca na pełen etat w przyjaznej atmosferze
    • Dostęp do obiektów sportowych i rekreacyjnych oraz wsparcie udziału w zawodach
    • Spotkania integracyjne, czy wspólne inicjatywy dla lokalnych społeczności (np. Mundial Comarch, Comarch ONrun/ONbike)

#comarch