Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Konsultant asysty technicznej (Telekomunikacja, OSS)

Numer referencyjny: KAT/TO
Lokalizacje:
Kraków, Katowice, Poznań, Wrocław
Doświadczenie:
Regular

Chcesz rozpocząć karierę w branży IT? Wiesz co tak naprawdę kryje się za skrótem 5G? Szukamy osób chcących wystartować lub rozwinąć swoją karierę w codziennej współpracy z czołowymi dostawcami sprzętu telekomunikacyjnego oraz globalnymi operatorami telekomunikacyjnymi. Nasze produkty są wdrażane na całym świecie – od Chile, przez USA, Europę i Bliski Wschód, aż po Japonię, Koreę Płd. oraz Nową Zelandię. W dziale Support & Managed Services sektora Telco OSS będziesz miał okazję wykorzystać oraz poszerzać swoją wiedzę o systemach telekomunikacyjnych. Liczymy na Twoje zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole oraz chęć rozwiązywania problemów, z jakimi codziennie borykają się operatorzy z wielu rejonów świata.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat (informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych)
  • Znajomość:
    • podstaw programowania i relacyjnych baz danych
    • Oracle Database i/lub języka PL/SQL
    • środowiska Linux
    • metodologii ITIL
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Dodatkowym atutem będzie:
    • wiedza z dziedziny telekomunikacja
    • wcześniejsze doświadczenie w pracy w dziale wsparcia w branży IT
    • znajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański)
    • dyspozycyjność

TWOJE ZADANIA

  • Analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez pracowników działów technicznych operatorów
  • Reagowanie na zdarzenia wykryte przez automatyczny monitoring utrzymywanych platform
  • Wsparcie dla pozostałych pracowników realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
  • Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (R&D)
  • Weryfikacja stanu aplikacji na środowisku produkcyjnym (daily basic health-check)
  • Instalacja aplikacji w postaci pełnego release lub pojedynczych poprawek
  • Korekta danych w bazie danych aplikacji poprzez skrypty sql

DLA CIEBIE

  • Zrównoważony rozwój umiejętności technicznych i miękkich przy pracy z największymi operatorami i specjalistami z branży telekomunikacyjnej
  • Możliwość poznania od wewnątrz działania dużych i złożonych platform OSS klasy Enterprise
  • Styczności z kulturami z różnych rejonów świata, w tym po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwość wyjazdów zagranicznych do klientów
  • Rozwój kariery w innych działach w dalszej przyszłości – R&D, wdrożeniowych, konsultingowych
  • Praca w Comarch to ponadto:
    • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
    • Opieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzin
    • Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
    • Praca na pełen etat w przyjaznej atmosferze
    • Dostęp do obiektów sportowych i rekreacyjnych oraz wsparcie udziału w zawodach
    • Spotkania integracyjne, czy wspólne inicjatywy dla lokalnych społeczności (np. Mundial Comarch, Comarch ONrun/ONbike)

Poznajmy się