Konsultant asysty technicznej (Telekomunikacja)
Numer referencyjny: AS/T
Myślisz analitycznie, grasz zespołowo i sumiennie podchodzisz do swoich obowiązków? Aplikuj do nas na stanowisko konsultanta asysty technicznej! Poszukujemy osób ze znajomością środowiska Linux oraz baz danych, które świetnie odnajdują się w różnorodnych zadaniach od analizy i projektowania po automatyzacje procesów i testowanie. Jeśli zależy Ci na rozwoju zawodowym i pogłębieniu kompetencji – aplikuj już dziś!
Profil pracownika
- Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat kierunków technicznych (informatyka, matematyka, telekomunikacja oraz pokrewne do wymienionych)
- Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale wsparcia/supportu w branży IT i wiedza z obszaru telekomunikacji
- Znajomość:
- podstaw programowania i relacyjnych baz danych
- Oracle Database i/lub języka PL/SQL
- środowiska Linux
- metodologii ITIL
- Kubernetes
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista
Twoje zadania
- Analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez pracowników działów technicznych operatorów
- Reagowanie na zdarzenia wykryte przez automatyczny monitoring utrzymywanych platform
- Wsparcie dla pozostałych pracowników realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
- Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (R&D)
- Weryfikacja stanu aplikacji na środowisku produkcyjnym (daily basic health-check)
- Instalacja aplikacji w postaci pełnego release lub pojedynczych poprawek
- Korekta danych w bazie danych aplikacji poprzez skrypty SQL
Dla Ciebie
- Rozwój umiejętności technicznych i miękkich przy pracy z największymi operatorami i specjalistami z branży telco
- Możliwość poznania od wewnątrz działania dużych i złożonych platform OSS klasy Enterprise
- Styczności z kulturami z różnych rejonów świata, w tym po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwość wyjazdów zagranicznych do klientów
- Rozwój kariery w innych działach w dalszej przyszłości – R&D, wdrożeniowych, konsultingowych
- Zróżnicowane zadania Service Desk – analiza, konfiguracja, kontakt z klientem, odpowiadanie na zgłoszenia, testowanie
- Kultura pracy nastawiona na współpracę i wzajemną pomoc
- Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia (2 dni pracy zdalnej, 3 dni z biura)
- Opieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzin
- Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń