Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Konsultant asysty technicznej (Telekomunikacja)

Numer referencyjny: AS/T
Lokalizacje:
Kraków
Doświadczenie:
Junior, Regular
Myślisz analitycznie, grasz zespołowo i sumiennie podchodzisz do swoich obowiązków? Aplikuj do nas na stanowisko konsultanta asysty technicznej! Poszukujemy osób ze znajomością środowiska Linux oraz baz danych, które świetnie odnajdują się w różnorodnych zadaniach od analizy i projektowania po automatyzacje procesów i testowanie. Jeśli zależy Ci na rozwoju zawodowym i pogłębieniu kompetencji – aplikuj już dziś!

Profil pracownika

  • Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat kierunków technicznych (informatyka, matematyka, telekomunikacja oraz pokrewne do wymienionych)
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale wsparcia/supportu w branży IT i wiedza z obszaru telekomunikacji
  • Znajomość:
    • podstaw programowania i relacyjnych baz danych
    • Oracle Database i/lub języka PL/SQL
    • środowiska Linux
    • metodologii ITIL
    • Kubernetes
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista

Twoje zadania

  • Analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez pracowników działów technicznych operatorów
  • Reagowanie na zdarzenia wykryte przez automatyczny monitoring utrzymywanych platform
  • Wsparcie dla pozostałych pracowników realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
  • Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (R&D)
  • Weryfikacja stanu aplikacji na środowisku produkcyjnym (daily basic health-check)
  • Instalacja aplikacji w postaci pełnego release lub pojedynczych poprawek
  • Korekta danych w bazie danych aplikacji poprzez skrypty SQL

Dla Ciebie

  • Rozwój umiejętności technicznych i miękkich przy pracy z największymi operatorami i specjalistami z branży telco
  • Możliwość poznania od wewnątrz działania dużych i złożonych platform OSS klasy Enterprise
  • Styczności z kulturami z różnych rejonów świata, w tym po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwość wyjazdów zagranicznych do klientów
  • Rozwój kariery w innych działach w dalszej przyszłości – R&D, wdrożeniowych, konsultingowych
  • Zróżnicowane zadania Service Desk – analiza, konfiguracja, kontakt z klientem, odpowiadanie na zgłoszenia, testowanie
  • Kultura pracy nastawiona na współpracę i wzajemną pomoc
  • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia (2 dni pracy zdalnej, 3 dni z biura)
  • Opieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzin
  • Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń

#comarch