Konsultant asysty technicznej (sektor Administracji publicznej)
Numer referencyjny: KAT/A
Poszukujemy osób komunikatywnych, ceniących sobie pracę z klientem, które chcą dołączyć do doświadczonego zespołu i doskonalić swoje umiejętności, stawiając czoła wyzwaniom pracy nad utrzymaniem i rozwojem aplikacji. Nasi klienci to duże jednostki sektora publicznego (m.in. ministerstwa, urzędy, uczelnie). Dołącz do nas jako konsultant asysty technicznej. Nie czekaj i aplikuj już dziś!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe kierunków ekonomicznych, informatycznych lub pokrewne (mile widziani również studenci ostatnich lat)
- Zdolności komunikacyjne
- Umiejętność:
- rozwiązywania problemów oraz samodzielność w działaniu
- analitycznego myślenia oraz pracy w zespole
- szybkiego uczenia się
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu
- Dodatkowym atutem będzie znajomość pojęć i regulacji związanych z obiegiem dokumentów w jednostkach administracji publicznej
TWOJE ZADANIA
- Obsługa infolinii i systemów zgłoszeniowych
- Wsparcie merytoryczne/techniczne klientów
- Bieżąca pomoc i szkolenia w zakresie obsługi danego systemu
- Nadzór nad realizacją zgłoszeń błędów i zmian
- Współpraca z programistami zajmującymi się utrzymaniem systemów
- Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących wsparcia klienta
- Aktualizacja dokumentacji
- Weryfikacja poprawności oprogramowania
DLA CIEBIE
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
- Ciekawe zadania związane z najnowszymi technologiami i rozwiązania IT
- Szansa nauki od najlepszych - w Comarch pracuje wielu specjalistów