Szukaj ofert

Konsultant asysty technicznej (procesy biznesowe)

Kraków| Wrocław
Numer referencyjny: KAT/TBSS

W dziale Telco Business Operations przyjmiemy do pracy osoby gotowe do rozpoczęcia lub rozwoju kariery na pograniczu IT i biznesu, otwarte na wyzwania związane z kontaktem z rozbudowanymi systemami informatycznymi i klientami z wielu rejonów świata.
Współpracując z nami masz okazję wspierać rozwiązania dla największych operatorów telekomunikacyjnych z kilkunastu krajów, głównie z Europy Zachodniej, Skandynawii, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej.
W ramach długoterminowych, partnerskich umów, kompleksowo utrzymujemy dla operatorów systemy klasy BSS (Business Support Systems), które wspierają od strony IT szereg ich procesów biznesowych.
Pośród tych procesów znajdziesz min. masowe fakturowania abonentów (bill run), masowe zmiany na kontraktach, administrowanie procesami masowymi w systemie, usuwanie przyczyn błędów, raportowanie, monitorowanie elementów platformy przy użyciu specjalistycznych narzędzi (thruk/nagios) i wiele innych.
Będziesz miał możliwość pracować z bazą danych Oracle, wpływać na swoje sposoby pracy, automatyzować prace manualne oraz pracować zgodnie z najnowszymi międzynarodowymi standardami jakości oraz świadczenia usług IT (ITIL).

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat (informatyka, matematyka, fizyka, ekonometria oraz pokrewne)
  • Znajomość podstaw relacyjnych baz danych i języka SQL oraz podstaw programowania w oparciu o dowolny język
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym
  • Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość:
    • Jira
    • dobrych praktyk ITIL
    • Oracle Database i/lub języka PL/SQL, środowiska Linux
    • podstaw technologii JSON oraz REST API
  • Mile widziana wiedza biznesowa w dziedzinie telekomunikacji w tym tzw. ‘bill run’ oraz doświadczenie w pracy z systemami billingowymi i/lub systemami CRM w obszarze wsparcia/rozwoju dla operatorów telekomunikacyjnych

TWOJE ZADANIA

  • Realizowanie procesów wspieranych przez Business Operations dla naszych klientów poprzez wykonywanie poszczególnych kroków min.:
    • weryfikacje stanu kompletności danych do zafakturowania
    • generowanie faktur w bazie danych oraz weryfikowanie ich poprawności
    • generowanie próbek jakościowych przekazywanych do weryfikacji
    • raportowanie postępu prac wewnętrznie oraz do klienta
    • weryfikowanie jakości poszczególnych etapów procesu
  • Analiza i realizowanie zmian w systemie (Service Request) wykonywanych na żądanie klienta, min.:
    • masowa zmiana na kontraktach zarejestrowanych w bazie
    • zmiana taryf w cenniku
    • masowe generowanie faktur korygujących w systemie
    • masowe zmiany umów zarejestrowanych w systemie
  • Uczestnictwo w testach regresyjnych platformy
  • Reagowanie na zdarzenia wykryte przez automatyczny monitoring utrzymywanych platform które wpływają na procesy wspierane przez Business Operations
  • Wsparcie dla pozostałych pracowników Business Unitu realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
  • Aktywne uczestnictwo w ciągłym podnoszeniu dojrzałości usług i komfortu pracy w zespole

DLA CIEBIE

  • Możliwość łączenia pracy ze studiami – elastyczne godziny pracy oraz wymiar etatu
  • Zdobycie i poszerzenie wiedzy oraz doświadczenia dzięki współpracy z doświadczonymi ekspertami branży IT, przy czym oferujemy:
    • możliwość rozwoju w kierunku analizy danych
    • możliwość rozwoju umiejętności programistycznych w obszarze Service Requestów i automatyzacji prac manualnych
    • dla chętnych, okazje do rozwoju w kierunku zarzadzania projektami lub ról menadżerskich
  • Indywidualnie dopasowany plan szkoleń (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz osobisty mentor
  • Kultura pracy nastawiona na współpracę i wzajemną pomoc
  • Praca w systemie hybrydowym
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking

Chcesz dokładniej poznać czym są systemy BSS i jak ważną rolę odgrywają w świecie Telco? Przeczytaj nasz artykuł!

#comarch

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego