Kierownik projektu (Contact Center)
Numer referencyjny: KPCC/U
PROFIL PRACOWNIKA
- Wyższe wykształcenie w profilu informatycznym
- Znajomość platform telekomunikacyjnych głosowych TDM oraz VoIP
(AVAYA, CISCO, Alcatel , UNIFY, Asterisk) - Wiedza techniczna dotycząca technologii VoIP i TDM (SIP, IAX, SS7, DSS1)
oraz zakresu sieci IP - Umiejętność tworzenia prostych skryptów w dowolnym języku
(preferowany Bash, Perl, Python) - Podstawowa znajomość systemów Linux/Unix
- Umiejętność diagnozowania problemów klientów oraz pracy w zespole
- Rzetelność, odpowiedzialność, dbałość o bezpieczeństwo
TWOJE ZADANIA
- Prowadzenie projektów w zakresie systemów Contact Center
- Uruchamianie nowych usług zgodnie z zapotrzebowaniem biznesu
- Współpraca z zespołem techniczny
- Rozwój produktu
DLA CIEBIE
- Praca z nowoczesnymi systemami głosowymi
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
- Perspektywa awansu zawodowego w kierunku technicznym, zarządzającym
lub biznesowym - Możliwość pogłębienia wiedzy i udział w specjalistycznych szkoleniach
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza),
a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking - Bezpośrednio na naszym kampusie: na centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
- Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin,
a także wejściówki na lodowisko