Szukaj ofert

Kierownik Projektu (Contact Center)

Kraków
Numer referencyjny: KPCC/U

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wyższe wykształcenie w profilu informatycznym
  • Znajomość platform telekomunikacyjnych głosowych TDM oraz VoIP
    (AVAYA, CISCO, Alcatel , UNIFY, Asterisk)
  • Wiedza techniczna dotycząca technologii VoIP i TDM (SIP, IAX, SS7, DSS1)
    oraz zakresu sieci IP
  • Umiejętność tworzenia prostych skryptów w dowolnym języku
    (preferowany Bash, Perl, Python)
  • Podstawowa znajomość systemów Linux/Unix
  • Umiejętność diagnozowania problemów klientów oraz pracy w zespole
  • Rzetelność, odpowiedzialność, dbałość o bezpieczeństwo

TWOJE ZADANIA

  • Prowadzenie projektów w zakresie systemów Contact Center 
  • Uruchamianie nowych usług zgodnie z zapotrzebowaniem biznesu
  • Współpraca z zespołem techniczny
  • Rozwój produktu

DLA CIEBIE

  • Praca z nowoczesnymi systemami głosowymi
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • Perspektywa awansu zawodowego w kierunku technicznym, zarządzającym
    lub biznesowym 
  • Możliwość pogłębienia wiedzy i udział w specjalistycznych szkoleniach 
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza),
    a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: na centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin,
    a także wejściówki na lodowisko

Etapy procesu rekrutacyjnego

Zobacz podobne oferty

#comarch