Kierownik ds. kluczowych klientów
Numer referencyjny: KKK/U
Lokalizacje:
Kraków, Warszawa
Jeśli doskonalenie Twoich umiejętności handlowych to pasja i lubisz spotkania na najwyższych szczeblach w korporacjach - do tego najczęściej zakończone sukcesem - Comarch to najlepsze miejsce dla Ciebie!
Chcesz być częścią zespołu negocjującego i finalizującego kontrakty informatyczne z największymi korporacjami na rynku? Kontakt z potencjalnymi kontrahentami to Twój żywioł? Do tego masz doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT i świetnie posługujesz się językiem angielskim? Tak, mówimy o Tobie. Dołącz do naszego zespołu już dziś!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT (na stanowisku BDM lub innych w obszarze rozwoju biznesu)
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży rozwiązań E-Invoicing/EDI/SAP
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - minimum C1
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Systematyczność i ukierunkowanie na cel
- Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych
TWOJE ZADANIA
- Aktywne poszukiwanie klientów pod kątem sprzedaży produktów oraz usług informatycznych z portfolio firmy
- Budowanie długofalowej współpracy z klientami
- Pozyskiwanie informacji o potrzebach klientów
- Przygotowywanie wycen i ofert oraz ich prezentacja
DLA CIEBIE
- Praca w zespole doświadczonych specjalistów ds. sprzedaży w międzynarodowym środowisku, w jednej z największych spółek informatycznych w Polsce
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Praca przy międzynarodowych projektach dla największych światowych marek
- Współpraca z różnymi zespołami kompetencyjnymi, która pozwoli Ci na poznanie nowych technologii i poszerzenie wiedzy w obszarze IT
- Szerokie możliwości networkingu (spotkania, konferencje) i budowania marki osobistej
- Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
- Elastyczne godziny pracy
- Kameralne pokoje, aneksy kuchenne z kawą i herbatą